مدیر امور برق بروجرد:

لرستان خبر: مدیر امور برق بروجرد گفت: هر مشترک غیرمجاز ماهانه به طور میانگین 30 هزار تومان به شبکه برق شهرستان خسارت می‌زند.

به گزارش لرستان خبر، محمدعلی خسروی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بروجرد اظهار داشت: تعداد انشعابات غیرمجاز در شهرستان بروجرد کاهش یافته است.

 

وی از شناسایی سه هزار انشعاب غیرمجاز در این شهرستان خبرداد و افزود: هر مشترک غیرمجاز ماهانه به طور میانگین 30 هزار تومان به شبکه برق شهرستان خسارت می‌زند.

 

مدیر امور برق بروجرد با اشاره به این‌که با مشترکان متخلف برخورد می‌شود، عنوان کرد: مشترکانی که کنتور برق خود را دستکاری می‌کنند، جریمه می‌شوند و پس از دریافت هزینه کنتور، اشتراک جدیدی به آن‌ها داده می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در چند سال اخیر هشت هزار چراغ در معابر روستایی نصب شده که همین امر معابر روستایی را در وضعیت مطلوبی از روشنایی قرار داده است.

 

خسروی به برنامه‌های این اداره اشاره و بیان کرد: توسعه روشنایی معابر با استفاده از سلولهای خورشیدی و تعویض و جایگزینی چراغهای کم مصرف به جای انواع پرمصرف از جمله اقدامات در دست اجرای این اداره است.

 

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام شده از سوی اداره برق بروجرد میزان تلفات شبکه برق‌رسانی در چهار ماهه نخست امسال به هشت درصد رسیده این درحالی است که در سال گذشته میزان تلفات شبکه برق‌رسانی 21 درصد بوده است.

 

مدیر امور برق بروجرد گفت: برنامه‌های در نظر گرفته شده در صورت افزایش اعتبارات و نیز وصول مطالبات از مشترکان بدهکار محقق می‌شود.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات