رئیس شرکت آب و فاضلاب بروجرد:

لرستان خبر: رئیس شرکت آب و فاضلاب بروجرد گفت: نامتناسب بودن اعتبار تخصیص یافته نسبت به حجم عملیات و وجود معارض در برخی خیابان‌های اصلی که در مسیر خطوط انتقال فاضلاب قرار دارند، از جمله مشکلاتی هستند که سبب کندی پیشرفت این طرح شده‌اند.

به گزارش لرستان خبر، حبیب‌الله حدادی عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بروجرد اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود، خدمات شبکه فاضلاب بروجرد تنها 15 درصد از جمعیت این شهرستان را زیرپوشش خود قرار داده است.

 

وی افزود: عملیات اجرایی خطوط انتقال فاضلاب در خیابان‌های اصلی بروجرد 80 درصد عملی شده است که در صورت تخصیص اعتبار 20 درصد باقیمانده عملیات این پروژه تکمیل می‌شود.

 

رئیس شرکت آب و فاضلاب بروجرد عنوان کرد: تکمیل طرح فاضلاب شهری با اجرای 20 درصد باقیمانده این پروژه سبب ایجاد ترافیک سنگین در شهر می‌شود، از سویی در اجرای شبکه فاضلاب در کوچه‌ها و معابر فرعی مشکلاتی وجود دارد.

 

وی تصریح کرد: نامتناسب بودن اعتبار تخصیص یافته نسبت به حجم عملیات و وجود معارض در برخی خیابان‌های اصلی که در مسیر خطوط انتقال فاضلاب قرار دارند، از جمله مشکلاتی هستند که سبب کندی پیشرفت این طرح شده‌اند.

 

حدادی به مزاحمت‌های احداث زیرساخت در معابر و کوچه‌ها برای دستگاه‌های اجرایی و مردم اشاره و بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی با رفع معارض در خیابان‌های اصلی نسبت به سرعت بخشیدن به احداث خطوط انتقال فاضلاب در شهر تلاش کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص اعتبارات موردنیاز برای این طرح، احداث شبکه فاضلاب تا پنج سال آینده تکمیل می‌شود در غیر این صورت و با اجرذای این طرح براساس روند کنونی، بازه زمانی تکمیل این پروژه تا 10 سال آینده ادامه می‌یابد.

 

رئیس شرکت آب و فاضلاب بروجرد گفت: در صورتی پیشرفت پیش‌بینی شده برای این طرح به طور کامل اجرایی می‌شود که اعتبارات تخصیص برای هر سال کاری 100 درصدی محقق شود.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات