استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان گفت: همزمان با هفته دولت 7 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: امسال همزمان با هفته دولت 805 پروژه در شهرستان‌های استان به بهره‌برداری می‌رسند.

 

وی افزود: این طرح‌ها در زمینه های عمرانی، خدماتی و اقتصادی عملیاتی شده‌اند که اجرایی شدن آن‌ها را 29 دستگاه اجرایی بر عهده گرفتند.

 

استاندار لرستان اعتبار اختصاص یافته به این طرح‌ها را 584 میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام و عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح‌ها بیش از 180 میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات بانکی اختصاص داده شده است.

 

وی از تحویل هفت هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در هفته دولت خبرداد و تصریح کرد: از جمله مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی در هفته دولت را می‌توان افتتاح 125 طرح جهاد کشاورزی و 133 طرح گازرسانی روستایی نام برد.

 

بازوند بیان کرد: از این تعداد طرح و پروژه 139 طرح در خرم‌آباد، 102 طرح در بروجرد، 67 طرح در دورود، 68 طرح در کوهدشت، 63 طرح در الیگودرز و 51 طرح در پلدختر به بهره‌برداری می‌رسند.

 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این 69 طرح در ازنا، 31 طرح در رومشکان، 98 طرح در دلفان، 42 طرح در سلسله و 75 طرح در دوره چگنی افتتاح می‌شوند.

 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: از این تعداد پروژه‌هایی در شهرداری، شرکت توزیع برق، راه و شهرسازی، دهیاری، آبفار، بنیاد مسکن و امور عشایر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات