رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: همزمان با هفته تعاون 7 طرح تعاونی با اشتغال‌زایی برای 49 نفر در شهرستان بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش لرستان خبر، کامران فرشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بروجرد اظهار داشت: همزمان با هفته تعاون هفت طرح تعاونی در شهرستان بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی افزود: با بهره‌برداری از این تعداد از طرح‌ها 49 فرصت شغلی در بروجرد ایجاد می‌شود که از این تعداد 19 نفر به صورت مستقیم صاحب شغل می‌شوند.

 

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: در راستای اجرا و احداث این طرح‌ها دو میلیارد و 730 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

 

وی با اشاره به این‌که اعتبارات تخصیص یافته به این طرح‌ها از تنها از طریق بخش خصوصی تأمین شده است، تصریح کرد: چندین طرح در حوزه قلمزنی و مشاغل خانگی، طرح توسعه تعاونی تولیدکنندگان دانشگاه علمی کاربردی و افتتاح مهد کودک از جمله طرح‌های در نظرگرفته شده برای افتتاح در هفته دولت هستند.

 

فرشید به دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته تعاون اشاره و بیان کرد: ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، دیدار با خانواده معظم شهدا، شرکت در نماز جمعه است.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اتمام عملیات اجرایی استخر مجموعه ورزشی کارگران بروجرد، انتظار می‌رود این پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

 

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن تأکید بر تقویت حوزه تعاون و بهره‌وری از آن در هفته تعاون، گفت: تعاونی‌ها می‌توانند شرایط را برای همه افراد فراهم کنند و ضمن جلوگیری از تورم، در حوزه تولیدی و خدماتی از مشارکت مردمی بهره‌وری کنند.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات