استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان گفت: برای تأمین تأسیسات آب، برق و فاضلاب در واحدهای مسکن مهر لرستان اعتباری معادل 78 میلیارد تومان نیاز است که تاکنون بخشی از این اعتبار تأمین شده است.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند شامگاه شنبه در جلسه شورای مسکن در خرم‌آباد، اظهار داشت: در زمینه مسکن مهر و با توجه به مصوبه دولت در مورد سهم آورده متقاضیان، تحقق این امر با وجود شرایط جامعه مورد هدف اجرایی نمی‌شود چراکه این افراد آورده چندانی ندارند.

 

وی افزود: در بند چهار مصوبه دولت وزارت راه و شهرسازی موظف کرده تا در راستای ارائه خدمات روبنایی آماده‌سازی، محوطه‌سازی و زیرساخت‌های مورد نیاز برای سایت‌های مسکن مهر نسبت از محل واگذاری اراضی و املاک خود و آورده متقاضیان اقدام کند.

 

استاندار لرستان ضمن تأکید بر تعیین تکلیف اعتبارات موردنیاز، عنوان کرد: برای تأمین تأسیسات آب، برق و فاضلاب در واحدهای مسکن مهر لرستان اعتباری معادل 78 میلیارد تومان نیاز است که تاکنون بخشی از این اعتبار تأمین شده است.

 

وی تصریح کرد: در صورتی که تفاهم لازم برای جذب اعتبار مورد نیاز برای این واحدها به وجود آید می‌توان به طور کامل مشکلات این واحدها را برطرف نمود چراکه تعیین تکلیف زیرساخت‌های مسکن مهر ضروری است.

 

بازوند بیان کرد: یکی از مطالبات جدی مردم لرستان مسکن مهر است که طی دو سال گذشته پروژه‌های زیادی به بهره‌برداری رسیده‌اند.

 

وی ضمن درخواست از مدیرکل راه و شهرسازی لرستان و نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر کشور نسبت به رفع مشکلات مسکن مهر از اعتبارات در دسترس خود، خاطرنشان کرد: اقدامات مثبتی برای مسکن مهر انجام شده اما باید مشکلات مسکن مهر به طور کامل برطرف شود.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات