معاون وزیر صنعت:

لرستان خبر: معاون توسعه مدیریت و امور استان‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید محصولات با نگرش صادرات یکی از اقداماتی است که می‌تواند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام گیرد.

به گزارش لرستان خبر، علی یزدانی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، اظهار داشت: در راستای تحقق توسعه پایدار در هر استان باید سند توسعه هر استان در برنامه افق 1404 تدوین شود.

 

وی ضمن تأکید بر استفاده دستگاه‌های اجرایی از کالاهای داخلی در بخش‌های مختلف، افزود: توجه به قانون و قانون‌مداری و نیز ایجاد تعامل مناسب مدیران سازمان‌های صنعت‌، معدن و تجارت استان‌ها با نمایندگان دولت در استان‌ها می‌تواند سبب توسعه صنعت در استان‌ها شود.

 

معاون توسعه مدیریت و امور استان‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: در راستای صرف‌جویی در انرژی هر واحد تولیدی باید بر اساس دستورالعمل خود عمل کند در حالی که وزارت نیرو نیز حامی آن ها باشد.

 

وی بیان کرد: بر اساس آمار در دو سال گذشته از بین 182 کشور ایران در انجام سهولت کسب و کار رتبه 130 و در زمینه آزادی اقتصادی از میان 178 کشور در جهان رتبه 173 را کسب نموده است.

 

یزدانی تنها راه نجات کشور را اقتصاد مقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: تولید محصولات با نگرش صادرات یکی از اقداماتی است که می‌تواند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام گیرد.

 

وی ضمن تأکید بر حرکنت در مسیر بهره‌وری مورد تأکید مقام معظم رهبری، تصریح کرد: با توجه به این‌که نیمی از 60 نوع ماده معدنی که در کشور وجود دارد در زمینه مصارف مصالح ساختمانی است، می‌توان از این ظرفیت در صادرات استفاده نمود.

 

معاون توسعه مدیریت و امور استان‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت به موفقیت دولت تدبیر و امید در دستیابی به اقتدار در صحنه دیپلماسی، گفت: شفاف‌سازی و استفاده از نقدهای منصفانه یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات