رقابت رسانه ها برای درج خبری اشتباه؛

پروژه های استان لرستان که قرار بود صبح امروز توسط رئیس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شوند به دلیل وصل شندن ارتباط افتتاح نشدند.

به گزارش لرستان خبر، افتتاح 56 کیلومتر جاده چهار خطه، کنارگذر جنوبی خرم آباد و احداث بزرگراه استان لرستان پروژه هایی بود که قرار بود صبح امروز توسط رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس در استان لرستان افتتاح شوند.

استاندار و مدیران استان به همراه رسانه ها به فرودگاه خرم آباد رفته تا انجا ارتباط با دکتر روحانی برقرار  و  همزمان با سراسر کشور این پروژه ها افتتاح شود.

در شروع کار ارتباط ویدئویی وصل شد و محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حال سخنرانی مقدماتی بود که توضحیاتی ارائه دهد اما یک دفعه ارتباط قطع شد؛ خبرنگاران و مدیران منتظر وصل شدن ارتباط هستند تا پروژه ها افتتاح و به محل کار خود بازگردند اما ظاهرا مشکل ارتباطی وجود دارد و وکار به تاخیر می افتد.

ساعت حدود 11 شد و هنوز خبری نیست و سرانجام ارتباط وصل نشد و استاندار با ناراحتی فرودگاه را ترک می کند  و مدیران مربوطه را احضار می کند برای  ارائه توضحیات در مورد ... واما پروژه های افتتاح نشده ماندند و رسانه هایی که برای پوشش رفته اند.

اما نوع پوشش رسانه نکته جالب تر ماجراست زمانیکه پروژه ای افتتاح نشده اما ساعت 9 و 30 دقیقه یکی از خبرگزاری های مطرح استان خبر افتتاح پروژه ها با حضور رئیس جمهور را برای خود منتشر کرده بود!!

گویا این خبرگزاری برای پیشی گرفتن از خبرگزاری های دیگر در انعکاس خبر، قبل از شروع مراسم خبر را منتشر کرده بود اما فکرش را هم نمی کرد که ارتباط با رئیس جمهور برقرا نشود و خبری از افتتاح دکتر روحانی نباشد!!

جالب تر اینکه ساعت 12 یکی دیگر از  خبرگزاری ها هم خبر را منتشر کرد با حضور رئیس جمهور افتتاح شد!!! اما دریغ از حضور تصویری و فیزیکی دکتر روحانی.

شهرام ملکی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت:  56 کیلومتر جاده چهارخطه لرستان افتتاح نشد و در زمان دیگری به بهره برداری می رسد

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • مجید

    ازهول حلیم افتادن تو دیگ ....خخخخخخخخخ

نظرات