محمد سالاری:

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: حدود سه هزار متر تخلف در این پروژه صورت گرفته است که 200 میلیارد تومان جریمه برای این تخلف در نظر گرفته شده است.

به گزارش لرستان خبر، محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ساخت و ساز غیرقانونی که در محله پارک وی تهران انجام می شود اظهار داشت: بر اساس بررسی هایی که از سوی کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر انجام شده است، تخلف سه هزار متری در محله پارک وی اتفاق افتاده است که درصدد هستیم با تکمیل بررسی ها و کار کارشناسی، با متخلف برخورد کنیم.

وی در ادامه افزود: حدود سه هزار متر تخلف در این پروژه صورت گرفته است که 200 میلیارد تومان جریمه برای این تخلف در نظر گرفته شده است ولی تخلف به حدی است که هر مبلغی را متخلف بپردازد باز هم کم است.

رئیس کمسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که تا به الان بررسی ها درباره تخلف مالک این ملک به صورت کامل انجام نشده است خاطرنشان کرد: به غیر از این مورد، چند مورد تخلف دیگر است که بعد از انجام کار کارشناسی و فنی، آن را رسانه ای خواهیم کرد.

سالاری در ادامه تصریح کرد: این تخلف در کمیسیون ماده 100 آمده و یکی از اعضای شورای شهر به آن رای داده است. البته بنده تا به الان بازدیدی از ملک در حال ساخت نداشتم. به طور قطع تخلف در محله پارک وی انجام شده است و کمیسیون ماده 100 جریمه ای برای این تخلف درنظر گرفته است.

وی گفت: البته بایستی بررسی های بیشتری صورت پذیرد تا میزان دقیق جریمه و این که چگونه این مالک تخلف کرده است، بدست بنده و دیگر اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی برسد و سپس درباره آن بتوانیم حکم نهایی را صادر کنیم.


منبع: تهران پرس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات