نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: کم‌توجهی به دستورات دینی زمینه‌ساز زندگی اشرافی است بنابراین اگر کسی به دستورات دینی مقید باشد نباید زندگی اشرافی داشته باشد.

به گزارش لرستان خبر، محمد بیرانوندی ظهار داشت: در کشوری که مبنای آن دینی است قائدتاً باید خیلی ساده‌زیست باشیم و به‌طور یقین زندگی اشرافی در کشور با توجه به توصیه‌های ساده‌زیستی پسندیده نیست.

وی در رابطه با رقم بالای فیش‌های حقوقی برخی از مسئولان، افزود: در بحث فیش‌های حقوقی از صحت آن اطلاعی ندارم ولی اگر صحت داشته باشد به‌طور یقین پسندیده نیست.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس کم‌توجهی به دستورات دینی را زمینه‌ساز زندگی اشرافی دانست و عنوان کرد: اگر کسی به دستورات دینی مقید باشد قائدتاً نباید زندگی اشرافی داشته باشد.

وی بیان کرد: در بحث حقوق‌های نجومی که مطرح‌شده اطلاعی ندارم اما آنچه که قانون اجازه داده باشد، قانون باید پاسخگو باشد و اگر قانون اجازه نداده پس خطا است.

بیرانوندی تصریح کرد: برخی می‌گویند انتشار فیش‌های حقوقی با رقم بالا در شبکه‌های مجازی ساختگی است از طرفی پیگیری‌هایی برای صحت این موضوع انجام شد و اکنون به محاکم قضایی ارائه شد تا صحت آن را بررسی کنند.

وی گفت: به‌طور یقین فیش‌های حقوقی منتشرشده در فضای مجازی را کسی تائید نمی‌کند و بعید می‌دانم که قانونی هم باشد.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس با بیان اینکه بحث فیش‌های حقوقی بیشتر کشوری است تا استان،اظهار داشت: در رابطه با فیش‌های حقوقی مسئولان قرار نیست مبنای گفته‌ها بر اساس احساس باشد بنابراین باید سندیت وجود داشته باشند تا اگر صحت داشت محکم پشت آن بایستیم.

منبع: تسنیم

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    جناب دکتر چرا خودتان را به ان راه میزنید همه مقامات این مطلب را تایید نموده اند

  • بیرانوند

    واقعا که فقط پسندیده نیست !عالم وآدم میدونند فعلا نماینده شهر ما بی اطلاع هستند

  • ناشناس

    تعدادي از زنان شريف نورآباد به خاطر معاش روزانه خود روي به گارگري ميداني آوردن برخي مديران ساليانه 600 ميليون حقوق و300 ميليون وام 4 درصد بگيرند كجاي حكومت حضرت امير؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آقايان قضايي هيچ توجيهي قابل قبول نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    شما خودتان با غذا دادن و شارژ و مراسم ... رای مردم ... حالا از دین حرف میزی ...

  • مازیار

    >خداوکیلی صید مخو هرچی سیلت می کم تیپت وا تیپ نمایندی نموره. بیشتر شبیه ....

  • ناشناس

    دادستان کل کشور تایید کرده تو چی میگی بیرانوند

  • ناشناس

    چشه خو قيافه داره.

  • ناشناس

    درود بر لرستان خبر.
    حق گويي.
    حق جويش.
    پيگر .
    زيرك .
    بي طرف.
    شجاع .
    ومردانه.
    خسته نياشيد.

نظرات