دفاع تمام قد نماینده ولی فقیه در لرستان از حقوق مردم محروم استان

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: چطور برای اشتغال و پیشرفت پول نیست اما برای فساد اقتصادی پول‌های کلان وجود دارد؟

به گزارش لرستان خبر، آیت الله سیداحمد میرعمادی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با بیان اینکه خداوند متعال زندگی دنیا را میدان عمل و آزمایش انسان‌ها قرار داده است، اظهار داشت: خداوند در آیه دو سوره ملک می‌فرماید زندگی دنیا و مرگ و حیات را قرار داده تا در این امتحان خوب عمل کنیم، اگر وزیر و مدیرکل هستید قبل و بعد شما هم کسانی بوده و خواهند آمد مهم این است کدام بهتر عمل کرده‌اید.

وی با بیان اینکه در روایتی سه معنا برای این آیه بیان شده است، افزود: به کار گرفتن عقل و تدبیر، خداترسی و سودمند و نافع بودن برای مردم این سه معنا هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه باید از این فرصت‌های کار و تلاش و خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنیم، عنوان کرد: رهبر ما سال را به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کردند، اقدام و عمل ما چه بود؟ چه اقدامی کردیم؟ چه زمینه سازی‌‌ای انجام دادیم؟ چقدر فرصت سازی کردیم؟

وی بیان کرد: چهار ماه از سال گذشت خیلی زود هم سال به پایان می‌رسد، آیا از این مدت استفاده کرده‌ایم؟ کدام بهتر عمل کردید؟ کدام از میدان آزمایش سربلند تر هستید؟

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه لرستان صدر جدول بیکاری کشور است، گفت: چه اقدامی برای بیکاری لرستان انجام دادید؟ آیا بیکاری لرستان کاهش یافته یا بر آن افزوده شده است؟

وی با بیان اینکه کمتر خانواده‌ای در لرستان وجود دارد که به واسطه بیکاری ضرر و زیان ندیده باشد، تصریح کرد: آیا کارخانجات ما رونق پیدا کرده یا تعطیل شدند؟ بیکاری ما کمتر شده یا بیشتر شده است؟

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: در سالی که لرستان به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی مشخص شده آمد و شد مسئولان را به فال نیک می‌گیریم اما انتظار مردم این است که هر مسئولی وارد استان می‌شود از قدم‌هایی که به جلو برداشته بگوید چراکه مردم استان نگران این وضعیت هستند.

وی اظهار داشت: ما می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی درست کنیم می‌بینیم یک فساد اقتصادی درست می‌ شود که این دو با هم جور در نمی‌آید، چطور برای اشتغال و پیشرفت پول نیست اما برای فساد اقتصادی پول‌های کلان وجود دارد؟

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه کارگران زیادی در استان ما ماه‌ها حقوق نگرفته و نزد خانواده خود شرمنده‌اند، گفت: کارگر فضای سبز ما سه ماه است حقوق نگرفته اما یک نفر میلیون‌ها تومان حقوق می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید برنامه ریزی و اقدامات جدی صورت بگیرد، افزود: چرا برداشت‌های ظالمانه و حرام رواج پیدا کرده و حرام خوارها طلبکار هم هستند؟

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر اینکه این درد مردم لرستان به هیات دولت برسد، عنوان کرد: یک نفر چندین سال از بیت المال خورده و او را کنار گذاشتند در حالی که کنار زدن آن به معنی آزادی اوست اما کدام یک از این مسئولانی که برکنار شدند از ثروتشان نیز کم شد؟ نه تنها کم نشد بلکه بیشتر هم می‌شود.

وی بیان کرد: امام علی(ع) به یکی از کارگزاران خود که دچار فساد اقتصادی شده بود نامه زدند که بلایی سرت می آورم که استخوان های سینه‌ات به مشتت بچسبند و این کار را نیز کرده و تا آخر بیت المال را از او پس گرفتند، آیا دستگاه قضایی ما چنین عمل می‌کند؟

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه مفسدین اقتصادی مدتی راهی زندان شده و آنجا نیز از بیت المال خورده و پس از مدت کوتاه آزاد و راحت می‌شوند، گفت: خواسته ما این است در سال اقدام و عمل مسئولان یک قدم جلو گذاشته و برای استان ما اقدامی عملی داشته باشند.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • حامد

    دیگر چه میخواهیم بشود دل رهبر عزیزمان را خون کردند تمام قوای خود را برای مال اندوزی از راه نادرست و حمایت از افراد همسو در انتخابات ها گذاشته اند تمام بی کفایتی و بی تدبیری و نا آگاهی کامل از رفع معضلات اقتصادی را به گردن دولت قبل انداخته اند

    حالا هرچقدر هم افراد دلسوز در استان تذکر میدهند خود را به نشنیدن میزنند .کارخانجات و بیکاری در استان در شهرکهای صنعتی است که چند سال است با ناکارآمدی ....تیم منصوب درگیر فساد اقتصادی بزرگی است که با توجه به نابودی صنعت استان و بیکاری جوانان بطور عجیب و پر رمز و رازی از تعویض نامبرده خودداری می کنند لذا نباید توقع داشت که این فساد سازمان یافته گسترده به این سادگی برطرف شود.اما به عاقبت این افراد خداوند بزرگ فقط واقف است.

  • ایرانی

    خداوندهرظالم وحرام خواریراادرهرمسندوقدرتی هم که باشدذلیل وخوارخواهدکردخداوندبه ظالمان مهلت می دهداگرتوبه نکردندحتما مکافاتشان خواهدکردوسرنگونشان خواهدکردوحق مظلوم راازظالم خواهدگرفت
    وقتی مدیران حرام خواروفرصت طلب فقط درفکرمنافع وثروت اندوزی ولذتهای خودشان هستند
    چطورمی توانندبه دادمحرومان وجوانان بیکاراین کشوربرسند؟
    چطوراین مدیران ظالم که حقوق مردم رانادیده می گیرندوارزشهای انقلاب را زیرپامیگذارندچطورمی توانندمشکلات اقتصادی وبیکاری و...رابرطرف کنند
    چطورمیشودکه عده ای حرام خواروازخدابی خبرمدیرمیشوند؟
    چه کسی مقصربه مقام رساندن این حرام خواران وظالماناست آیاجوابی برای این امت شهیدپرورخواهندداشت

نظرات