کاندیدا انتخابات مجلس در سلسله و دلفان:

نماینده حوزه انتخابیه در خدماتش باید عدالت، جلوه بیرونی داشته باشد، وسعت و جمعیت دلفان دو برابر الشتر است،اگر برای الشتر یک قدم برداشتم بنا دارم برای دلفان دو قدم بردارم.

به گزارش لرستان خبر، بنا بر وظیفه ذاتی و تجربیات ادوار گذشته سلسله مصاحبه هایی صریح، شفاف و چالشی را با کاندیداهای مطرح انتخابات ترتیب داده است.

 در این گفتگوهای بی پرده سعی شده است در عین معرفی کاندیداهای انتخابات سطح آگاهی، قدرت بیان و جهت گیری های سیاسی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایشان را در قالب طرح سوالات مختلف برای مخاطبان تبیین نماید.

 در زیر مصاحبه تفصیلی با علی باقر طاهری نیا کاندیدا انتخابات مجلس در سلسله و دلفان را مشاهده می کنید

l;j

بیوگرافی خودتان را بیان کنید؟

بنده ابتدا از مردم شریف دلفان، جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان همکار خودم که این فضا را به وجود آوردند و امروز خوشبختانه فضای بازی در دلفان حاکم است که سهم مهمی از این فضا و توسعه شهرستان حاصل اصحاب رسانه است و من از شما صمیمانه تشکر می کنیم.

بنده علی باقر طاهری نیا هستم متولد سال ۱۳۴۹ در روستای دکاموند الشتر، از سال ۱۳۶۷ بعنوان معلم پایه ابتدایی شروع به تدریس کردم  و بعد از اخذ مدرک کاردانی، در مدرسه شهید یوسفوند نورآباد خدمت کردم. سال ۱۳۷۱ در رشته زبان و ادبیات عرب در دانشگاه رازی، سال ۱۳۷۴ مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران، ۱۳۷۶ مقطع دکتری دانشگاه تهران و سال ۱۳۷۸ موفق به اخذ مدرک دکتری در رشته زبان و ادبیات عرب دانشگاه تهران شدم. سال۱۳۷۸ بورس تحصیلی دانشگاه بو علی سینا همدان و به مدت حدودا ۱۶ سال پیوسته مسئولیت اجرایی در حوزه آموزش عالی داشته ام. در دانشگاه بو علی همدان در سمت معاونت دانشکده، مدیر امور دانشجویان شاهد وایثارگر، معاون دانشجویی و فرهنگی طی یک دوره ۳ ساله ، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه طی یک دوره ۵ساله ایفای خدمت کردم و در سال ۱۳۸۶ بعنوان معاون نمونه کشوری معرفی شدم. از سال ۱۳۹۱ به دانشگاه تهران منتقل و بعنوان معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کل کشور مشغول فعالیت شدم، از سال ۹۳ به عنوان مدیر کل برنامه ریزی و نظارت پژوهشی دانشگاه تهران منصوب شدم و تا به امروز در آن بخش خدمت میکنم.

مسئولیت های خارج از آموزش عالی بنده نیز عبارت اند از: معاون پژوهش بسیج اساتید کل کشور، زباندان بعثه مقام معظم رهبری در حج، کارشناس صدا و سیمای مرکز همدان و رئیس هیت مدیره موسسه محمد(ص) و در حوزه علمی نیز ۷ عنوان کتاب تالیف و ترجمه دارم.

 

شغل پدر و مادر شما چه بود؟

پدرم بازنشسته شبکه بهداشت شهرستان دلفان است و در کنار این شغل کشاورز هم هستند و من کشاورز زاده و روستایی هستم و مادرم هم خانه دار هستند.

چند فرزند دارید؟

مثل خیلی از خانواده های جماعت لر الحمدالله خانواده پر تعدادی هستیم و ۵ برادر و سه خواهر دارم، که سه نفر از ما استاد دانشگاه هستیم و من استاد دانشگاه تهران برادر بعدی من استاد دانشگاه لرستان و برادر بعدی استاد دانشگاه علوم پزشکی البرز است و برادر بعدی فرهنگی و آخری کارمند دانشگاه است، سه خواهرم هم یکی دانشجوی دکترای دانشگاه صنعتی مالک اشتر و آن دو یکی فوق لیسانس دارد و شاغل در دانشگاه است و دیگری هم لیسانس دارد و خانه دار است.

خودم هم سه فرزند دو دختر و یکی پسر دارم که دخترم دانشجوی سال آخر مقطع لیسانس است و دختر دیگرم دانش آموز است و پسرم طاها است و یک داماد هم دارم.

از خودتان خانه دارید؟

بله در تهران آپارتمان دارم و در الشتر هم برای ایامی که الشتر کنار خانواده می آیم یک واحد مجزا دارم.

ماشینتان چیست؟

من دو ماشین دارم که یکی خودروی ملی و دیگری خودروی چینی است.

حوزه تخصصی شما چیست و در صورت راه یابی به مجلس به چه کمیسیونی می روید؟

من استاد تمام زبان و ادبیات عربی هستم و به کمیسیون آموزش و تحقیقات خواهم رفت که تجارب من در حوزه مدیریت در این راستا است و البته علاوه بر این کمیسیون های مثل آموزش و پرورش هم می تواند زمینه کاری من باشد و اگر در کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور پیدا کنم و بستری برای اشتغال مناسب برای تحصیل کردگان تحصیلات تکمیلی بیکار فراهم خواهم کرد.

مهمترین مشکلاتی که در آموزش عالی کشور است را نام ببرید؟

از مهمترین مشکلات این حوزه نگاه فرهنگی مردم به تحصیل در دانشگاه برای اشتغال است و از طرفی جامعه ظرفیت اشتغال همه را ندارد، بنابراین خانواده ها در این تناقض زندگی می کنند و وقتی فرزندشان لیسانس و فوق لیسانس دارد، انتظار شغل دولتی دارند و از طرفی دولت هم شغل کافی ندارد پس مشکلاتی ایجاد شود، به نظرم قبل از این توسعه کمی در سطح آموزش عالی باید یک توسعه فرهنگی در خانواده ها اتفاق می افتاد که خانواده ها دقیقا از تحصیل در دانشگاه انتظارشان را روشن کنند و لزوما لیسانس به معنی شغل اداری پشت میز نشینی نباشد بلکه بسیاری از لیسانسه های ما باید خودشان کارآفرین باشند و خودشان به جای این که در بدنه دولت راه یابند و به مستمری حداقلی کفایت کنند خودشان کارآفرینی کنند و درآمد مضاعفی هم داشته باشند.

در مسائلی از کشور که تخصص ندارید تحلیلی های خود را چگونه به دست می آورید؟

منطق علمی در جهان این است که نماینده باید دارای مشاور متخصص باشد و این تعداد در نرم جهانی گویا ۸۰ مشاور متخصص است و فکر کنم بهترین کسی که بتوانداز این تعداد مشاور استفاده کند کسی است که خود استاد دانشگاه باشد و این نماینده قبل از این که به صحن علنی مجلس برود باید قبل از آن نظر مشاوران خود را گرفته باشد و نظرش فی البداهه و شخصی نباشد.

در سابقه حضرتعالی چه مواردی از مقابله با بی عدالتی و تبعیض وجود دارد؟

نوع مشاغلی که افراد دارند برای این مبارزه و  ورود به این مسائل متفاوت است، اگر به آرشیو شبکه تلویزیون همدان مراجعه کنید بنده به این مباحث ورود کرده و راهکار ارائه داده ام و در بحث های اجتماعی و مفاسد اقتصادی به عنوان یک کارشناس ورود کرده و راهکار ارائه نموده ام و در این مدت هم که در تهران هستم در رسانه ملی از جمله شبکه خبر در بحث رفاه زدگی در جامعه و آثار سوء آن در تحولات جامعه و تاثیر آن در تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی صحبت کرده ام و به عنوان یک کارشناس رسانه ای فکر کنم کارم را دقیق انجام داده ام.

برنامه دقیق شما برای مبارزه با تبعیض، فقر و فساد مدیریتی چیست؟

این چند سوال است در واقع برای مقابله با تبعیض اصل این است که فرد خودش عادل باشد و پیشینه افراد برای این که بدانیم فرد عادل است ملاک خوبی است و عدالت، در مورد دیگران قضاوت منصفانه داشتن و در مسیر حق گام برداشتن است و من در حوزه عدالت مطلبی که نوشتم و اتفاقا دست به دست در فضای مجازی هم چرخید، این بود که آمده ام تا سیاست را در مدار اخلاق و خدمت را در مدار عدالت و صداقت معنا کنم و یعنی آمده ام تا خدمتی مقابل تبعیض در راستای عدالت به مردم داشته باشم.

در حوزه فقر بحث های کارشناسی داشته ام ولی بحث مدیریتی نداشته ام که حقیقتا فقر در هر جامعه ای می تواند هم مولود و هم مولد اختلاف طبقاتی باشد و فقر می تواند هم مولود و هم مولد از هم پاشیدن یک اجتماع باشد و در کلام شریف هم فرمودند من لامعاش له لا معاد له یعنی کسی که معیشت حداقلی نداشته باشد احنمالا نمی تواند آخرت خود را به خوبی نگهدارد و ای بسا که به خطا بیفتند.

نظرتان در مورد لابی های رایج در مجلس چیست؟

خیلی بد است و من آرزو دارم جاذبه های کاذب مجلس به گونه ای حذف شود که تنها کسانی وارد مجلس شوند که قصد خدمت دارند نه کسانی که منافعی برای خود دوختند و اگر این چنین زمانی برسد این رقابت های غیر اخلاقی و تنش های کاذب برای ورود به مجلس نخواهد بود و اعتقاد دارم که مجلس اطاق فکر نظام است و باید محل تجمع متفکرین مردم باشند و مردم قائل به قاعده هستند نه لابی و لابی گری مال کسانی است که قاعده را قبول ندارند و هرچه لابی گری کم شود به نفع نظام و مردم و دولت است.

ردپای باندهای قدرت و ثروت در انتخابات را کجا می بینید؟

من ندیدیم ولی شنیدم، و یقین دارم هر چقدر این باندها ورود پیدا کنند بنیان های دولت که همین موارد قانونی است را متزلزل نموده اند و اگر کسی در بستر باندهای قدرت و ثروت وارد مجلس شود قوانینی وضع خواهد کرد که منافع این باندها را برآورده کند نه منافع مردم را. پس باید دنبال قطع این باندها باشیم چون یقینا منافع این باندها با منافع مردم یکی نیست.

سوابق و پیشینه عملکرد خود را در ارتقای مدیریتی خود و تبلیغات را چگونه شرح می دهید؟

در بحث ارتقای مدیریتی خودم همچنان که قبلا عرض کردم مبتنی بر شایستگی بوده و بنا بر همین دلیل نوسان زیادی در مدیریت من دیده نمی شود و به نوعی من یک مدیر چهار فصل هستم چون فراز و نشیب زیادی در مدیریت من نبوده و در دولت های مختلف فرصت مدیریت داشتم و بیش از آن که مدیر سیاسی باشم یک مدیر اجرایی بوده ام.

در تبلیغات انتخاباتی تلاش من، دوستانم و همراهانم رعایت اخلاق و ادب در این عرصه است و هرکس بی تقوایی در این عرصه کند به ته دره سقوط خواهد کرد و باید دعا کنیم اللهم ادخلنی مدخل الصدق و هم دعا کنیم “اللهم اخرجنی مخرج الصدق” یعنی هم ورود صادقانه به انتخابات داشته باشیم و هم خروج صادقانه داشته باشیم و حیات و ممات خودمان را به پیروزی در این عرصه پیوند ندهیم که اگر چنین کنیم و اخلاق را قاعده خود قرار دهیم چه رای بیاوریم و چه رای نیاوریم پیروز انتخابات هستیم.

در تعاملات سیاسی چطور؟

بیش از هر چیزی می خوام وکیل مردم باشم و اگر در این بین کسی می خواهد از من حمایت کند از آنها تشکر خواهم کرد کما اینکه امروز دولت تدبیر و امید حمایت کرده و من بسیار از دولتمردان و عزیزان دست اندرکار که حمایت نمودند تشکر می کنم و برای خدمت به این مردم باید حمایت دولت را هم داشت و این فرصتی برای خدمت بیشتر به مردم است.

در دوران جنگ چه قدر به کمک انقلاب و رهبری آمدید؟

می شود از قصه جبهه رفتن من مستند و سریال درست کرد، من به جبهه بدون ثبت نام و با تعقیب و گریز رفتم و چون شرایط و ابعاد جسمی من اقتضا نمی کرد ثبت نامم نکردند و بدون ثبت نام و با تعقیب و گریز به جبهه رفتم و دو سه ماه در منطقه بوکان رفتم که چون ثبت نام نشده بودیم در مسیر راه اعزام نیرو وارد اتوبوس شدم و در خرم آباد که پیاده شدیم یکی از آقایان که بعدها در دانشگاه هم شاگرد من شد مامور بود که من و یکی دیگر را که ثبت نام نکرده بودیم را برگرداند و من در اتوبوس جایم را عوض کردم و دنبالم افتاد و من زیر پای یکی از بچه های بسیجی رفتم و به بچه ها گفته بودم که وقتی به بالای اتوبوس برای پایین بردن من آمد بگویید اینجا نیست.

فردی که برای برگرداندن من مامور شده بود، بالا آمد و گفت این بچه کجاست؟ البته من آن موقع زیاد هم بچه نبودم و دانش آموز سال سوم دبیرستان بودم و بچه ها گفتند مینی بوس جلویی است که از آن قسمت رد شدم و آن کسی که زیر پایش نشستم الان از دنیا رفته است و در جبهه هم فرمانده گردان که من را می شناخت در سخنرانی به کسانی که تازه آمده بودند خیرمقدم گفت و در لابلای سخنرانیش گفت درخواست می کنم کسانی که بدون ثبت نام آمدند تا مینی بوس ها نرفته اند خودشان برگردند و من هم پیشش رفتم و گفتم شما که می دانید من سال سوم دبیر ستان هستم و اگر نتوانم اسلحه بردارم لااقل میتوانم در کارهای نوشتن و دفتری کمک کنم و توفیق شد و ماندیم و دو سه ماهی در بوکان بودیم.

چگونه از صلاحیت نسبی خود برای حضور در مجلس استفاده می کنید و آیا خود را از سایر انتخابات اصلح می دانید؟

اگر کسی خود را از سایرین اصلح نداند نباید ورود کند و یقین بدانید که همه کاندیداها خود را اصلح می دانند ولی مهم این است که مردم کدام یک را اصلح بدانند .

برای تبلیغات انتخاباتی خود چقدر و از چه منبعی هزینه می کنید؟

این قدر کم است که بعدها ممکن است طرفداران رنجیده خاطر شوند که هیچ خرج نکرده است، به عنوان یک معلم دانشگاهی شنیدم که برخی آژانس ها و ماشین های مختلف را مبالغی اجاره می کنند که کاروان راه بیندازند من به کسی برای این کار پول ندادم و تمام کسانی را که شما می بینید با قلب و علاقه خود کار را می کنند و حداقل هزینه را می کنم و حامی مالی هم ندارم.

با چه شرایطی عضو حزب اعتدال و توسعه شدید؟

احزاب بر اساس اولویت ها کاندیداهایی که در این مسیر هستند را به سمت خود دعوت می کنند، حزب اعتدال و توسعه هم برآوردی که از بستر رای آوری بنده داشت از من خواست و من مواضع خودم را به صورت شفاف بیان کردم و تایید کردند و از من حمایت نمودند و این حمایت تاریخ و زمان مشخص دارد نه حمایت بدون قید شرط .

 لطفا درباره جناح سیاسی خود بگویید:

بعنوان استاد یک دانشگاه از ابتدا مشی اعتدالی داشته ام و دارم و مستقل از گروه های سیاسی هستم و وامدار هیچ گروه و جناحی نیستم و معتقدم هرکس که وامدار گروه خاصی باشد نمی تواند دغدغه مردم راداشته باشد.

شعار انتخاباتی شما جیست؟

یکی این که دائم تکرار می کنیم اراده خدا با دلهای مهربان است که شعاری از جنس دل است و دلی که دائم دنبال خدعه و نیرنگ باشد راه به جایی نخواهد برد و با خدا معامله می کنم و معتقدیم خدایا آن که تو را ندارد که را دارد.

چه رنگی را انتخاب کردید؟

بی رنگ بی رنگم.

DSC00161

اگر حضور حداکثری مردم به انتخاب کردن شما نینجامد تحلیل شما از نتیجه انتخابات چیست ؟

تحلیلی نمی ماند و به کسی که مردم به او رای داده اند تبریک می گوییم.

به نظر شما حقوق و مزایای نمایندگان مجلس باید چه میزان باشد؟

اطلاع ندارم ولی شنیدم که اساتید دانشگاه به ویژه اساتید با مرتبه بالا حقوق مجلس را نمی گیرند و نمی دانم چه میزان است.

چه تضمینی برای عمل به شعارهای شما وجود دارد؟

کار سختی است به مردم تضمین دادن، پیشینه افراد راهی است برای دیدن آینده آنها “استدل بما کان الی ما لم یکن” که از فرمایشات امیر المومنین(ع) است که از مطالعه گذشته به پیشگویی آینده بپردازید.

اگر کسی در گذشته و در عملکردش اهل صداقت و وفاداری بوده در آینده هم هست و اگر کسی اهل دروغ، نفاق و ریا بوده در آینده هم هست.

دیدگاه شما از فضای برجام و پسابرجام و عملکرد مسئولان و مجلس شورای اسلامی در این فضا چیست؟

مجلس و دولت هر کدام به وظیفه خود عمل کردند ولی آن چیزی که در آن شک نباید کرد تحقق اهداف مذاکرات در چهار چوب نظام و خواست نظام بود، یعنی رهنمود رهبری که رهنمود رهبری در راستای تحقق اهداف مذاکرات بود و امروز این فضا و برجام و پسا برجام را را برای اقتصاد کشور من فرصت می دانم، البته در چهار چوب اقتصاد مقاومتی یعنی درون زا بودن و برون گرا بودن این فضا فرصت خوبی است برای رونق کسب و کار و افزایش سرمایه گذاری در کشور است.

آیا منافع کشور تامین شد؟

مطلق نمی شود قضاوت کرد، البته عمدتا تامین شد که البته در برخی جاها هم هزینه شد.

تعریف شما از اقتصاد مقاومتی چیست؟

اقتصاد درون زا و برون گرا، یعنی زایش از درون و نگاه به بازو، فکر و اندیشه جوانان خودمان و البته محدود نشدن به داخل و از تجارب و دست آوردها و سرمایه دنیا هم استفاده کنیم.

در مورد فسادهای مختلف که رخ می دهد بالاخص اختلاس مشکل اصلی را در چه می بینید؟

مشکل اصلی در عدم شفافیت است چنان چه در فضای مه آلود گرگ و میش یکی می شوند و در فضای آفتابی این دو مجزا هستند.

الگوی مناسب تعامل با دولت برای شما چیست و وکیل الدوله بودن برای شما مهم است یا وکیل مردم بودن؟

نماینده سوگند یاد می کند وکیل مردم باشد و نباید چیز دیگر باشد و این تناقضی با این ندارد که پشتیبان دولت و حامی دولت در تصمیم گیریهای منطقی بود.

مجلس چگونه می تواند مانع اجرای پروژه نفوذ شود؟

موضوع نفوذ تنها به مجلس بر نمی گردد و طبیعتا نظامی که ارزش مدار است باید پاسداشت ارزش هایش را در صدر قرار بدهد و این می تواند در بستر قانون، قانون گذاری باشد یا در عرصه فرهنگ، فرهنگ سازی باشد.

برای تحقق عینی اهداف علمی کشور در حوزه علوم انسانی و پایان دادن به کلی گویی ها و همایش زدگی های موجود در جنبش نرم افزاری چه باید کرد؟

من در رسانه ها و روزنامه ها و حتی شبکه چهارم تلویزیون بارها پاسخ این سوال را داده ام و در دو ماه قبل یک صفحه کامل روزنامه ایران به مصاحبه من در موضوع آسیب شناسی پژوهش در کشور اختصاص یافت و به تفصیل صحبت کردم.

چند سال مقیم حوزه انتخابیه بودید؟

من تحصیلاتم را تا دیپلم الشتر بودم.

مهمترین مشکل حوزه انتخابیه را در حال حاضر چه می دانید و راه حل آن چیست؟

جواب خیلی کلیشه ای و تکراری، مشکل حوزه انتخابیه بیکاری و راه حل آن اشتغال است.

در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ شما در مصاحبه تلفنی با خبرنگار سلام دلفان اعلام کردید که در صورتی که احتمال موفیقت کاندیداهای سنتی نورآباد را قوی بدانم برای موفقیت الشتر نهایت تلاش خودم را در راستای یکی شدن معطوف خواهم کرد ؟

بله این را هم باز تکرار می کنم.

خوب شما فقط الشتر را گفتید در حالی که حوزه انتخابیه شما سلسله و دلفان است؟

 

من آن موقع اعتقادم را گفتم و کسی که اعتقادش را بگوید پشیمان نمی شود، من آن زمان که شما تماس گرفتید و گفتید که خبرهایی شنیده شده که شما می خواهید انصراف دهید در پاسخ شما گفتم و امروز هم واقعا می گویم که در صورتی که توفیق کاندیداهای سنتی را محتمل بدانم کنار می روم و همین کار را هم کردم.

به گمانم تمام نمایندگان ادوار مختلف منشا خدمت بودند از مجلس اول تا همین مجلس ولی اعتقاد من این است که خدمت آنها به اندازه محرومیت ما نبوده و خدمت آنها یک صدم بلکه کمتر از نیاز ما بوده و من گلایه مندم از نماینده ای که یک دوره، دو دوره، بلکه بیشتر در مجلس بوده و نتوانسته تصویر روشنی از دانش، شایستگی، تعهد و تدین این مردم را به تصویر بکشد و من گفته ام اگر آن طور باشد فرصت سوزی است هر چند نماینده ای که در مجلس وارد شد، رضایت کاملی را جذب نکرد ولی برداشت من این است که آزموده را شاید به مصلحت نباشد مجدد به مجلس برود لذا همان را که گفتم مجدد بنویسید هر چند دیگر موضوعیت ندارد چون کاندیداهای سنتی نیستند.

قضیه رد صلاحیت شدن شما و ارتباط  آن با سخنرانی هاشم آقاجری چه بود؟

من حقیقتاً خیلی تعجب کردم  و باور نمی کردم گزارش های غلط، مسئولین را تا به این حد به اشتباه بیندازد و تا خودم مشاهده نکردم باور نکردم، در سال ۱۳۸۶ بنده را به دلیل دعوت از هاشم آقاجری برای سخنرانی در دانشگاه همدان رد صلاحیت کردند ، اما با دفاع تمام قدی که دانشگاهیان، سپاه ، دفتر امام جمعه همدان و سایر مسئولین همدان انجام دادند تایید صلاحیت شدم . در مورد هاشم آقاجری بنده نه تنها دعوت نکردم ، نه تنها حضور نداشتم و نه تنها اطلاع نداشتم بلکه تا کنون نه آقاجری را از نزدیک دیده ام، نه با او تلفنی صحبت کرده ام و نه اصلاً همدیگر را می شناسیم و عده ای بی انصاف و از خدا بی خبر را که باعث بوجود آمدن آن مشکلات برای من شدند حلال نخواهم کرد.

 

رویکرد شما در مقابل اطرافیانی که در صورت پیروزی شما سهم خواهی خواهند کرد چیست؟

من از دریچه دوربین شما استفاده می کنم و به مردم می گویم کسانی که برای منفعت خود معامله می کنند و از یک کاندیدا حمایت می کنند و آن کاندیدا پیشاپیش قول هایی به آنها داده آن نماینده شما نخواهد بود و نماینده آن تعداد خاص هستند و من و شما شنیدیم که برخی از کاندیداها مدیرها و مسئولین را مشخص کردند و این فرد تنها نماینده همان کسانی است که از او غنیمت می خواهند.

من به شما می گویم که تا به امروز حتی به یک نفر برای یک مسئولیت قول ندادم، چون اساسا اطرافیان من هم از من چنین چیزی را نخواستند و برای باورشان تلاش می کنند .

در عزل و نصب های مدیران اجرایی ورود می کنید؟

بله در عزل و نصب ها با منطق شایسته سالاری با حداقل ورود و مداخله تعامل خواهم کرد.

چه میزان خود را نماینده سلسله و چه میزان خود را نماینده دلفان می دانید؟

نماینده حوزه انتخابیه بر اساس عدالت اگر رفتار کند در خدماتش باید همان عدالت جلوه بیرونی داشته باشد و وسعت اجرایی دلفان دو برابر الشتر است و جمعیت دلفان دو برابر الشتر است و بنابراین اگر برای الشتر یک قدم برداشتم بنا دارم برای دلفان دو قدم بردارم و خدا کند و شما دعا کنید به این حرف پایبند باشم.

نحوه تعامل شما با اصحاب رسانه و نقدپذیری پس از پیروزی در انتخابات چیست؟

خودم را یک چهره رسانه ای می دانم تا شما چه میزان قبول داشته باشید و با دوربین و قاب تلویزیون آشنا هستم و رسانه را یک قدرت برتر هم برای اطلاع رسانی و هم برای شفافیت و هم برای آگاهی سازی می دانم و کسی که رسانه ای نباشد مردم نباید انتظار داشته باشند خیلی برای آنها کاری بکند چهره رسانه ای می تواند زبان گویا و وکیل توانمند شما برای دفاع از حقوق شما باشد.

علت تاکید شما برای به کار بردن لفظ پروفسور را توضیح دهید؟

من تاکیدی نداشتم و در مقام گفتگو همان معلم مدرسه راهنمایی شهید یوسفوند را بنویسید، اما کم فروشی است که آن چه را هستیم بیان نکنیم برای الگو سازی جوانان و برای امید بخشی به دانشجویان و دانش آموزان پر رنگ بنویسید پروفسور طاهری نیا برای اولین بار از منطقه غرب کشور کاندیدا شده و به عنوان نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی پرچم دفاع از حقوق منطقه را برخواهد افراشت.

آیا حاضرید پس از پیروزی در انتخابات لیست اموال خود را به کمیسیون اصل نود ارائه دهید؟

قبل از پیروزی هم حاضرم لیست اموال را بدهم.

حرف پایانی؟

من تشکر دارم از فضای خوب و فرهنگی به وجود آمده و به مردم سلسله و دلفان برای این بستر فرهنگی به وجود آمده تبریک عرض می کنم و تقاضایم این است که مبادا در این فضا مختصر شیطنت هایی این فضا را غبارآلود کند و به کمک شما فضای منطقی در انتخابات حاکم باشد و از تخریب ها و برخی وسوسه ها و رفتارهای غیر اخلاقی موجب منحرف شدن افکار عمومی از مسیر حق نشود.

DSC00183 DSC00186

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات