در جمع دانشجویان مطرح شد

کاندیدای اصلاح طلب خرم آباد با بیان اینکه اتفاقاتی مانند ریختن به خیابان ها، از بین رفتن جان مردم و تخریب اماکن عمومی بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 مورد تایید هیچ فردی نبوده است و نخواهد بود، افزود: هر حرکتی فراتر از قانون محکوم است

به گزارش لرستان خبر، بهزاد مومنی مقدم  در دومین روز از پرسمان دانشجویی که با موضوع تشریح برنامه های کاندیداهای مجلس در حوزه انتخابیه «خرم آباد» و «دوره چگنی» توسط شورای مشورتی تشکل های دانشجویی دانشگاه‌های خرم آباد در دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: پس از برجام، فعلا مشکل تحریم ها حل نشده است و در بخش ها و حوزه های مختلفی دولت با مشکلاتی مواجه است.

وی با بیان اینکه تحریم هایی در زمینه حقوق شهروندی و تحریم‌های تسلیحاتی باقی مانده است، افزود: تا رسیدن به یک ثبات در جامعه و رفع تحریم ها نیازمند اقتصاد مقاومتی هستیم؛ البته من برجام را اتفاق و خیر بزرگ برای مردم تلقی می کنم چون گفت‌وگو، تعامل و رایزنی تنها راه برون رفت از وضعیت نامساعدی بوده است که کشور پیش روی خود داشت.

کاندیدای اصلاح طلبان خرم آباد با اشاره به اینکه موضوع اقتصاد مقاومتی برای اولین بار در سال 92 توسط رهبر معظم انقلاب بیان شد، گفت: بحث اقتصاد مقاومتی در دورانی مطرح شد که برای کشور ما سراسر تحریم بود و مشکلات جدی را پشت سر می گذاشتیم؛ از این رو به مردم فشارهای اقتصادی زیادی وارد می شد و با  این حال پیش بینی می شد که ما باید در این دوران هم بحران ها را و هم راهکارهای مقابله با آنها را بشناسیم؛ چون رهبر معظم انقلاب معتقد هستند که اقتصاد کشور باید از تک محصولی بودن خروج پیدا کند و ما مستقیما و به طور دائم وابسته به نفت نباشیم.

مومنی مقدم با اشاره به اینکه بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب باید تحریم ها را فرصت بدانیم و به سمت رونق اقتصادی حرکت کنیم، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی مربوط به زمانی است که هنوز برجام به فرجام نرسیده بود و شرایط کشور شرایط سختی بود؛ البته الان هم مشکل تحریم ها حل نشده است و دولت در بخش ها و حوزه های مختلفی با مشکلاتی مواجه است و تحریم هایی وجود دارد؛ از این رو تا رفع تمام تحریم ها و تا رسیدن به ثبات اقتصادی نیازمند اقتصاد مقاومتی هستیم.

کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان خرم آباد و دوره چگنی با بیان اینکه دشمن بزرگتر از اسرائیل نماینده ای است که به دنبال دلالی و تضیع حقوق مردم است و با بی کفایتی به فکر رفاه مردم نیست، گفت: تمام حکومت ها و حامیت ها در دنیا می خواهند که مردم کشورمان در رفاه، آرامش، آسایش و رونق اقتصادی به سر ببرند؛ اما اگر فرد و یا جریانی در این مسیر قدم برنمی دارد قطعا اینها دشمن حقیقی مردم هستند.

مومنی مقدم با اشاره به اینکه قانون برای انجام تحقیق و تفحص در راستای مقابله با مفاسد اقتصادی ابزار لازم را در اختیار نمایندگان قرار داده است، تصریح کرد: در خصوص فتنه ای که در سال 88 رخ داد نیز می توان گفت که در آن سال انتخابات قانونی و با نظارت شورای نگهبان برگزار شد و کاندیداها نیز مورد تایید صلحیت شورای نگهبان قرار گرفتند؛ اما متاسفانه یک مشارکت حداکثری در نظام با برخی بی تدبیری ها موجب شد که خساراتی را به کشور وارد کرد.

وی با بیان اینکه اتفاقاتی مانند ریختن به خیابان ها، از بین رفتن جان مردم و تخریب اماکن عمومی بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 مورد تایید هیچ فردی نبوده است و نخواهد بود، افزود: همه ما باید بر محور قانون حرکت کنیم؛ چرا که هر حرکتی فراتر از قانون محکوم است و به اعتقاد من با هیچ اصولی سازگار نیست.

کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان خرم آباد گفت: همانگونه که حق اعتراض به هر حکم و نظری برای همه افراد و همه بشریت موجود است؛ اعتراض خارج از چارچوب قانون را هیچ کسی نخواهد پذیرفت. در هر حال در جوامع مختلف قانون بد بهتر از بی قانونی است.

مومنی مقدم با اشاره به اینکه من کاندیدای شورای مشورتی اصلاح طلبان خرم آباد و کاندیدای احزاب و تشکل های اصلاح طلب استان لرستان هستم، تصریح کرد: احزابی که من را مورد تایید قرار داده اند، همه دارای مجوز و مورد تایید نظام هستند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • مجتبی

    خودش واسه خودش میبرد ومیدوزد خودشون خرابکاری سال 88 انجام دادن خودشان محکوم کردن

نظرات