لرستان خبر گزارش می دهد؛

مصاحبه هایی که از کاندیداهای انتخاباتی حوزه خرم آباد و چگنی گرفته شد بنابر آمار موجود تنها در کانال و پایگاه خبری لرستان خبر حدود 40000 بازدید کننده داشت

پایگاه خبری لرستان خبر، بنا بر وظیفه ذاتی خود از ابتدای انتخابات تصمیم گرفت بدون جانبداری از کاندیدای خاصی وظیفه رسانه ای خود را در راستای حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی انجام دهد.

از جمله کارهای مهمی که لرستان خبر برای روشنگری و تببین انتخاب اصلح در زمان تبلیغات انتخاباتی انجام داد، مصاحبه با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی بود که با توجه به تعداد بالای کاندیداهای ثبت نام کرده امکان این که با تمامی آنها مصاحبه شود وجود نداشت و هیئت تحریریه لرستان خبر تصمیم گرفت تنها با کاندیداهایی که در افکار عمومی دارای اقبال عمومی بالا بودند گفتگو کند.

در این بین برخی از کاندیداها با روی گشاده در فضایی صمیمانه با لرستان خبر به گفتگو نشستند که بازخورد بسیار خوبی در سطح جامعه داشت و کاندیداها توانستند برنامه ها، اهداف و دیدگاه های خود را با مخاطبان در میان بگذارند و مردم همه نظرات ، تفکرات و برنامه های کاندیدا را بدانند و انتخاب کنند.

در این بین علیرغم تلاش و پیگیری های لرستان خبر آقایان مرتضی محمودوند و محمد بیرانوندی(صید محمد خان) به بهانه نداشتن وقت و زمان حاضر به مصاحبه و پاسخ به سوالات کارشناسان و مخاطبان نشدند.

مصاحبه هایی که از کاندیداهای انتخاباتی حوزه خرم آباد و چگنی گرفته شد بنابر آمار موجود تنها در کانال و پایگاه خبری لرستان خبر حدود 40000  بازدید کننده داشت در حالی که کانال ها و گروههای کاندیداها و سایر سایت ها و پایگاه های خبری نیز این مصاحبه ها را بازنشر دادند و رقم واقعی بازدید از این مصاحبه ها چندین برابر این رقم است و جتی برخی امار سرانگشتی بازدید بیش از 100000 هزار نفری را نشان می دهد که اتفاقی کم نطیر در فضای لرستان است.

شاید شبکه استانی افلاک هم اگر می خواست چنین کاریانجام دهد موفق نمیشد در این بازه زمانی اینچنین در راستای روشنگری و تبیین شاخصه های انتخاب اصلاح گام بر دارد.


انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • مجید

    سلام وخداقوت دارم خدمت عزیزان رسانه ای ومتعهد وانقلابیدرلرستان خبر که صادقانه وبدون جانبداری وغرض اخبارو رویدادهای انتخابات لرستان راپوشش دادند و روشنگرینمودند.خسته نباشیدیاحق

  • مرجان

    درود بر لرستان خبر که تو کشور مثل توپ ترکاند.

    رسانه ای شجاع و طرفدار نظام نه اشخاص. هرچند بیشتر اصول گرا هستید ها!!
    ولی کارتون درسته و روشنگر

    این مصاحبه های خیلی به من و خونوادم کمک کرد.
    عاقبت بخیر شید

  • وحید

    کسی که هنوز ویسکرمی رو نمیشناسه یه بار مصاحبشو بخونه . . .

  • همشهری

    کسانی که به بهانه های مختلف زیر بار مصاحبه نرفته اند یا سواد سیاسی ندارند یا می ترسند از اینکه مردم با واقعیت طیل توخالی انان اشنا شوند اتفا قا این مصاحبه ها تا جاییکه بنده از دوستان و فک وفامیل شنیدم باعث اشنایی بیشتر با نظرات کاندیداها داشته و عدهای ازروی همین مصاحبه کاندید خود را انتخاب کردهاند به اید رای اوردن نامزدهای پاکدست / ولایت پذیر / و حامیان واقعی نظام و ارزشهای ان.

  • مجتبی مهرزادی

    با سلام خدا کنه آنها که مصا حبه نکردن اگر رفتند مجلس بفکر مردم زحمتکش و بیکار لرستان باشند آنجا نتوانند مصاصبه بکند یاعلی خسته نباشید

نظرات