رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: ۱۴۷ هزار و ۳۷۱ رأی در حوزه انتخابیه بروجرد اخذ و چهار کاندیدا در این شهرستان به دور دوم راه یافتند.

به گزارش لرستان خبر، سید سعید شاهرخی عصر امروز در گفت‌وگوی رادیویی مرکز استان لرستان کل آرا مأخوذه حوزه انتخابیه بروجرد را 147 هزار و 371 رأی برشمرد و اظهار داشت: علاءالدین بروجردی با کسب 30 هزار و 466 رأی، هادی مقدسی با 29 هزار و 108 رأی، عباس گودرزی با  27 هزار و 527 رأی و فاطمه مقصودی با 26 هزار و 815 رأی به دور دوم انتخابات راه یافتند.

وی کل آرا مأخوذه در حوزه انتخابیه دورود و ازنا را 121 هزار و  735 رأی اعلام کرد و افزود: درمجموع  حسین گودرزی با 20 هزار و 994 رأی و مجید کیان پور با 20 هزار و 574 رأی به دور دوم دهمین مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه کار هیئت اجرایی در استان به اتمام رسیده است، عنوان کرد:  به محض دریافت تأیید هیئت نظارت نتایج اعلام می‌شود.

وی  تصریح کرد: در چهار حوزه انتخابیه پلدختر، الیگودرز، کوهدشت و سلسله و دلفان در مرحله اول نامزدها یک‌چهارم آرا را کسب کردند و در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی، دورود و ازنا و بروجرد در مرحله دوم پنج نماینده تعیین تکلیف می‌شوند.

شاهرخی در رابطه با نتایج آرا پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: با توجه حجم بالای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، کار وقت‌گیرتر بود کار شمارش آرا خبرگان رهبری شروع‌ شده که نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات