دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجوئی وفارغ التحصیلان استان لرستان:

شام وناهارها وسفره ها وهدایا و پوستر ها وبنرهای رنگارنگ، همگی علائمی از پولهای کثیفی است که توسط برخی سرمایه داران ویا جریانهای سیاسی ناسالمی هزینه می شود

به گزارش لرستان خبر، دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجوئی وفارغ التحصیلان استان لرستان بیانیه ای صادر کرده است که در زیر امده است:

 

مردم شریف و آگاه لرستان!

حضور پرشور شما در انتخابات مجلسین خبرگان رهبری وشورای اسلامی که نشانه ولایت پذیری و وفاداری تان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است را تبریک می گوئیم.امید است منتخبین شما علاوه بر وظایف اصلی وقانونی که دارند، تمام تلاش خودشان را در جهت رشد وتعالی استان وبخصوص جوانان مستعد وبیکار این دیار به کار گیرند.

دوچالش مهم انتخابات اخیر وجود برخی  تبلیغات پرهزینه وبداخلاقیهای انتخاباتی بود که ازناحیه بعضی ار نامزدهای مجلس صورت گرفت . شام وناهارها وسفره ها وهدایا و پوستر ها وبنرهای رنگارنگ، همگی  علائمی از پولهای کثیفی است که توسط برخی سرمایه داران ویا جریانهای سیاسی ناسالمی هزینه می شود که طمع ونیات دیگری در پس آنها نهفته است ؛چنین نامزدهائی در واقع اجیر شده ی حامیان مالی این روشهای ناسالم تبلیغاتی هستند.

همچنین عدم رعایت موازین اخلاقی و دینی و تخریب دیگران و دادن وعده های دروغین و غیر عملی و قولهائی که حتی در حیطه اختیارات قانونی نمایندگان مجلس نمی باشد، از جمله روشهای نا سالم تبلیغاتی دیگری است که هوشیاری مردم در جلوگیری از رواج این روشهای غلط را طلب می کند.

خدا راشاکریم که مردم آگاه لرستان بی اعتتا به روشهای غلط تبلیغاتی ،انتخاب مناسب خود را انجام دادند.

از نامزدهای محترم درخواست میشود تابا شفاف سازی ، هزینه وروش های تبلیغاتی خود را به مردم اعلام و ازروشهای ناسالم بیزاری جویند تا تکلیف مردم بانامزدهای اجیر شده مشخص شود.

درپایان ازهمه مجریان وناظران و کلیه دست اندرکاران ونامزدهایی که با روشهای سالم ورعایت موازین شرعی واخلاقی تنور انتخابات را گرم نگه داشتند تشکر نموده وبرای منتخبین موفقیت آنهارا در خدمت به مردم و عمل به وعده های داده شده ،از خداوند منان خواستاریم.

 

دفترمرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی وفارغ التحصیلان استان لرستان

167807_509

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • رضا

    کاندیدی که فقط با تخریب میخواد بر رقیب خود پیروز شود. مشخصه که نه دلش برای مردم سوخته ونه به فکر پیشرفت شهره. با کمی تفکر و تحقیق میشه به راحتی جلوی انتخاب شدن این افراد رو گرفت.
    به امید آینده ای بهتر

    • یه همشهری

      کاملا با حرفای آقا رضا موافقم، و کاندیدی که به شدت و با برنامه داره رقیبشو تخریب میکنه فقط همین آقای ملکشاهیم.
      که واقعا جای تاسف بسیار دارد که به جای رقابت جوانمردانه همش دارن تخریب میکنن.

  • بیرانوند

    هزینه های میلیاردی محمد بیرانوندی وبهزاد مومنی از کجا امده ایا نهادهای انقلابی نمی بینند فتنه گران با پولهای کثیف در حال نفوذ به ارکان کشور هستند

    • اکبر

      آقای به ظاهر بیرانوند. شما اول بگو هزینه تبلیغاتی ملکشاهی اعم از حقوق افراد خاص جهت تبلیغ و مخارج آنچنانی و هزینه خرید رای مردم فقیر از کجا آمده ؟ بعدش بیا کاسه داغتر از آش بشو

  • بیرانوند

    هر کسی که بر ای رای اوردن خودا وامدار کانونهای قدر ت وثروت می کنه نماینده مردم نیست بلکه وکیل قارون باید به او می گوییم برادر تمام حرف ما اینست با این روشی که اقایان درپیش گرفتن خیانت است به نظام وخون شهداحالا هر کسی که می خواهد باشد به قول مولی این دنیا به عطسه بزی هم نمی ارزد دنیای دیگران ارزش بدبختی وشقاوت ابدی برای هیچکس را ندارد

نظرات