مجمعی برای انتخاب اصلح

جمع 10 نفره ای از نامزد های انتخاباتی دور اول، گرد هم آمدند تا فارغ از هرگونه خط فکری و تفاوت های حزبی، از بین چهار نامزد راه یافته به دور دوم ، دو نفر را انتخاب کنند

به گزارش لرستان خبر، اتحاد 10 نفره کاندیدای دور نخست انتخابات مجلس در بروجرد اطلاعیه ای صادر کرده که در زیر امده است:

با یاد و نام خداوند بزرگ و استعانت و شفاعت از شهیدان عزیز و به نیت خدمت صادقانه به شهر عزیزمان بروجرد و میهن عزیزمان ایران، در یک ابتکار نو و مبارک جمع 10 نفره ای از نامزد های انتخاباتی دور اول، گرد هم آمدند تا فارغ از هرگونه خط فکری و تفاوت های حزبی، از بین چهار نامزد محترم راه یافته به دور دوم ، دو نفر را که بتوانند برای شهر و مردم فهیم بروجرد منشأ خیرات و برکات و توسعه و آبادانی گردند را انتخاب کنند...

لذا بلافاصله بعد از برگزاری انتخابات دور اول، سلسله جلساتی از طرف این جمع ده نفره برگزار گردید.

در جلسه اول؛ بعد از چندین ساعت بحث و تبادل نظر مقرر گردید که در جلسه بعدی، از چهار نامزد محترم راه یافته به دور دوم رسما دعوت به عمل آید تا به صورت مجزا در نشستی با جمع ده نفره شرکت نمایند و در قبال سوالات آنان پاسخگو بوده، همچنین برنامه های عملیاتی خود را تبیین و باز گو کنند.

بعد از اطلاع رسانی و دعوت، جلسه و نشست با چهار کاندیدای محترم در زمان مقرر برگزار گردید که ناگفته نماند از این بین، سه تن از چهار کاندیدای محترم، دعوت جمع را پذیرفته و حاضر به حضور در جلسه شدند.

نکته حائز اهمیت و مورد تاکید آنکه؛ از سه کاندیدای محترم شرکت کننده، تنها دو نفر از آنان در کمال ادب و احترام تا پایان نشست حضور یافته و نفر بعدی بدون اینکه پاسخگوی سوالات جمع 10 نفره باشند، ضمن رعایت نکردن حرمت جلسه و به کار بردن ادبیات دور از شأن، جلسه را ترک کرده و علی الظاهر انتظار متفاوتی را از این جلسه برای خویش متصور بودند .

جلسه و نشست سوم نیز در تاریخ 19 فروردین به مدت 5 ساعت مختص ده کاندیدای محترم دور اول و بدون حضور نامزد های راه یافته به دور دوم برگزار گردید و در این جلسه طولانی با استفاده از انتخاب روشمند کاندیدای اصلح، مطابق با موازین و شاخصه های مطرح شده از طرف رهبر معظم انقلاب و همچنین کارنامه خوانی کاندیداهای محترم، نتیجتا پس از بررسی های زیاد یکی از این چهار کاندیدای عزیز به طور قطع از حمایت جمع 10 نفره کنار گذاشته شد و یکی دیگر از این عزیزان با اتفاق آرا جمع، مورد حمایت قرار گرفتند.

با توجه به گمانه زنی هایی که در فضای مجازی از افراد مورد حمایت این جمع 10 نفره اعلام می گردد لازم است به اطلاع برسانیم تنها اخبار و بیانیه هایی که از طریق مرتضی نقدی به عنوان سخنگوی اتحاد 10 نفره و یا مسعود گودرزی به عنوان دبیر اتحاد 10 نفره مطرح شود معتبر و قابل استناد خواهد بود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • احمد

    مردم اگه شما ده نفر را قبول داشتند که بهتون رای میدادند

    • شکارچی

      کسانی که برای شام و شارژ و وام و رانت رای می دهند
      مردم نیستن
      نامردمند
      طرفداران این ده نفر فقط برای انقلاب و اسلام رای دادند

    • ناشناس

      احسنت گل گفتی

    • بهنام

      فکر میکنم این ۱۰ نفر خوب نتونستن شام بدن و رای بخرن که رای نیاوردند

  • محسن

    باید ببینیم اون 10 نفر کی هستند؟
    آقای نقدیان که افتخارش این بود عکس هاشمی رفسنجانی رو برروی بنرها و تراکتهای خودش نصب کرده بود... ایشون شده سخنگو این جریان؟؟!

  • ترابی

    کی و کی این چه وضع اطلاع رسانیه یکی و یکی؟!

نظرات