شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان خرم آباد از هول حلیم به دیگ افتاد

حجت الاسلام سید مهدی موسوی رئیس دوره ای شورای هماهنگی احزاب و تشکل های سیاسی اصلاح طلب لرستان به انتقاد از انتخاب گزینه دوم شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان خرم آباد پرداخت

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام سید مهدی موسوی رئیس دوره ای شورای هماهنگی احزاب و تشکل های سیاسی اصلاح طلب لرستان  به انتقاد از انتخاب گزینه دوم شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان خرم آباد پرداخته و گفت: مرتضی محمودوند صدرصد اصولگرا و ناهمراه با دولت تدبیر و امید است.

 موسوی تصریح کرد: دوستان شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان خرم آباد و میز سیاسی آن از هول حلیم به دیگ افتاده و تصمیمی اشتباه اتخاذ کرده اند که به تعبیر بنده غلط است.

وی با بیان اینکه شاکله اصلی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با حضور ۶۰درصدی احزاب و تشکل های اصلاح طلب و ۴۰درصد افراد نخبه و فعال سیاسی در کشور شکل گرفته است،افزود: این روند در خرم آباد رعایت نشده و متاسفانه برخی افراد در شورای سیاست گذاری انتخاب شده اند که حاصل آن خطای استراتژیک در انتخاب گزینه ایی اصولگرا به نام نامزد مورد حمایت فهرست تدبیر و امید در انتخابات مرحله دوم است.

رئیس دوره ای شورای هماهنگی احزاب و تشکل های سیاسی اصلاح طلب لرستان اظهار داشت:شورای هماهنگی احزاب و تشکل های سیاسی اصلاح طلب به عنوان جهت دهنده به فعالیت های سیاسی اصلاح طلبان رسمیت و مقبولیت دارد که در معرفی گزینه ها بر اساس مشی اصلاح طلبی حرکت می کند.

وی افزود: رسمیت و مقبولیت این شورا بواسطه عضویت دبیران کل احزاب و نهادها و تشکل های سیاسی اصلاح طلبی است و همواره جایگاهی ویژه در تصمیمات سیاسی داشته و خواهد داشت.

 موسوی صراحتآ از گزینه انتخاب شده شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان خرم آباد انتقاد کرد و گفت: این گزینه هیچ صبغه اصلاح طلبی ندارد و نه تنها به ما نزدیک نیست بلکه در جبهه تقابل با اصلاحات قرار دارد.

مهم ترین بخش صحبت های موسوی به شرح ذیل است:

**من در نشست اعضای میز استان لرستان در شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی کشور برای انتخاب گزینه دوم رای ممتنع دادم.

**این اتفاق به نام شورای سیاست گذاری صورت نگرفته است چون بر خلاف کشور روند تشکیل و معرفی اعضای این شورا صحیح نبوده است.

**نظر شورای هماهنگی احزاب و تشکل های سیاسی اصلاح طلب لرستان حمایت قاطع از تک اصلاح طلب دکتر محمد بیرانوندی به عنوان نماد اصلاح طلبان لرستان در انتخابات مرحله دوم و معرفی اعظم محدی نیا بعنوان گزینه دوم بود.

**نظر شخصی من این بود که اصلا به بحث گزینه دوم ورود پیدا نکنیم و به طور قاطع از بیرانوندی حمایت و انتخاب نفر دوم را به مردم واگذار کنیم.

**در نشست اعضای میز استان لرستان در شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی کشور اعلام کردم این نظر شما را قبول ندارم چون قابل دفاع نیست و به ضرر جریان اصلاحات است.

**در انتخاب شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب لرستان با حضور ۲۱حزب و تشکل سیاسی اصلاح طلب برای گزینه دوم ،اعظم محمدی نیا ۱۴رای را کسب کرد.

**وقتی اعظم محمدی نیا خودش می گوید من اگر رای بیاورم همراه و حامی دولت تدبیر و امید هستم و به دکتر عارف در انتخاب رئیس مجلس رای می دهم و صراحتا مواضع خود را بیان می کند ،عاقلانه این بود که وی به عنوان گزینه دوم مورد حمایت شورای سیاست گذاری قرار بگیرد.

**اعظم محمدی نیا را اصلاح طلب نمی دانم اما مواضع او به شاخص های مد نظر شورای سیات گذاری و دولت تدبیر و امید نزدیک است.

**شایعاتی که در خصوص پس گیری امضای حمایت از محمدی نیا از سوی بعضی از اعضای شورای هماهنگی احزاب و تشکل های سیاسی اصلاح طلب وجود دارد بی پایه است چون در آن جلسه صورت جلسه به امضای تمامی حاضرین رسیده و رسمیت دارد و پس گرفتن امضاها منوط به تایید رئیس دوره ای شورای هماهنگی است و لذا با توجه به امضای آنها ذیل صورتجلسه این پس گیری امضاها موضوعیتی نداشته و انتخاب گذشته به قوت خود باقی می ماند. منبع بلوطستان

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • مازیار

    به حول و قوه الهی محمدرضا ملکشاهی راد اولین کاندیدای راه یافته به مجلس در حوزه انتخابیه خرم آباد است.

    • طاها

      به همین خیال باش خوابت نبرد

  • بیرانوند

    مردم خوب زدند تو دهنتون آقا طاها خواب عاقلان بهتر از بیداری جاهلان

    • طاها

      اقا یا خانم بیرانوند اون رای مردم نیست اون رایهای خریداری شده ویکسریشون رای های مردم دورود بود که گول خورده بودند وآمدن در سپید دشت رای دادند ولی اینبار جلوی همه گرفته میشه بنظرم فرهنگ کامنت گذاشتن هم نداری چون ادبیاتت خوب نیست خودتوت اصلاح کن بعد کامنت بذار

  • نظری

    چه کامنت گذاشتنی !!!!!!!!

  • ایمانی

    فقط محمودوند، انشاءالله

  • بیرانوند

    تو فرهنگ کامنت گذاشتن داری که به راحتی تهمت می زنی یعنی از دورود 30هزار نفر اومد سپید دشت به ملکشاهی رای دادند

  • محسن

    نماینده یک استان نشان شعور فرهنگی وسیاسی واعتقادی استان است به کسی رأی بدیم که لا اقل حرف نزدن بلد باشه .سواد پیش کش

  • ناشناس

    انشاءاله یک مخو دومخو حذف و آقای ملکشاهی و خانم محمدی نماینده منتخب شهرستان با فرهنگ خرم آباد هستند چونکه مرحله اول رای چهل مخو واقعی نبود

  • محمود

    ملکشاهی بای بای اخه خواب بسه دیگه

نظرات