پیامی به وسعت بشریت؛

لرستان خبر:پیام تاریخی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) به جوانان اروپا و آمریکای شمالی ، غوغایی در دل جوانان ایرانی جهت انتشار این مطلب به راه انداخته تا اسلام واقعی را به جوانان دنیا معرفی نمایند.

به گزارش لرستان خبر به نقل از عمارنامه، با گذشت چند روز از انتشار پیام حضرت آیت‌ الله العظمی خامنه‌ ای، ولی امر مسلمین جهان در پی حوادث اخیر خطاب به جوانان غربی بسیاری از کاربران ایرانی در فضای مجازی به صورت خودجوش پیش قدم شدند تا پیام رهبری را مستقیم بدست جوانان غربی برسانند.

در این روزها، یکی از مراحل جدید در انقلاب اسلامی ما رخ داده است. مقام معظم رهبری برای جوانان اروپایی و آمریکای شمالی نامه‌ ای نوشتند، نامه ای که بی شک مهمترین و تاریخی ترین نامه و پیام رهبر انقلاب در مدت زعامت ایشان است و شروع عصر جدیدی در گسترش اسلام ناب محمدی نوید می دهد.


اما دراین میان بسیاری از رسانه های خارجی در اقدامی معنادار یا این پیام را کاملا بایکوت کردند یا با تقطیع و سانسور شدید، خط این پیام را منحرف کردند تا نگذارند این پیام تاریخی و مهم به دست جوانان مخاطب برسد.

 

حالا وقت «سنگ تمام گذاشتن» رسانه ها برای پیام رهبر انقلاب است

امروز این پیام رهبر انقلاب، سوژۀ خبری و محور بسیار مناسبی است که جوانان می ‌توانند بسیاری از مطالب و اطلاعات را در کنار این پیام، به اروپایی ‌ها -و غربی ‌ها- منتقل کنند.

الان فصل جدیدی از فعالیت برای جوانان آغاز شده است که تا به‌ حال این باب، این‌ طور خوب گشوده نشده بود. جهان غرب برای هر نوع اطلاع‌ رسانی و روشن‌ گری در اختیار ما قرار دارد. و با این پیام، فرصت بسیار مناسبی پدید آمده است و ما نباید رهبر خودمان را در این عرصه تنها بگذاریم.

در همین راستا و با هدف هم افزایی در شبکه های اجتماعی وبلاگی با نام جنبش letter۴u «نامه ای برای تو» آغاز به کار کرده است.

باشد که جوانان عزیز کشورمان رهبرشان را در تحقق اهدافشان تنها نگذارند و تمام توان خود را جهت انتشار بیانات شیوای ایشان به کار ببرند. 

#letter4u   #Letter_Without_Borders

 

در ادامه می توانید کلیپ صوتی نامه مقام معظم رهبری  و پوسترهای اختصاصی عمارنامه درباره این پیام تاریخی را مشاهده نمایید:

 

795102615

368572988

360354106

1106196700

1691283530

777068245

1102927947

567327464

903632196

 

نسخه انگلیسی | دریافت فایل

نسخه عربی | دریافت فایل

نسخه فرانسوی | دریافت فایل

نسخه آلمانی | دریافت فایل

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات