فرمانده انتظامی لرستان:

لرستان خبر: فرمانده انتظامی لرستان گفت: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و موادمخدر در شهرستان بروجرد چهار قاچاقچی مواد مخدر به همراه ۹۷ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر از خرم آباد، سرتیپ محمد قنبری امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و مواد مخدر در شهرستان بروجرد چهار قاچاقچی مواد مخدر به همراه ۹۷ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش دستگیر شدند.

وی افزود: در ادامه طرح مبارزه با قاچاقچیان در شهرستان بروجرد ماموران پلیس متوجه شدند ۴ نفر با یک دستگاه خودرو زانتیا وارد منزل فردی در روستایی در این شهرستان شده و قصد خرید محموله مواد مخدر را دارند.

فرمانده انتظامی استان لرستان بیان کرد: ماموران با تحقیقات گسترده و هماهنگی مقام قضایی وارد منزل مورد نظر شده و با دستگیری چهار تن از قاچاقچیان در بازرسی از آن منزل ۹۷ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش که به شکل ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی تصریح کرد: خودرو زانتیا نیز توقیف و متهمان به همراه پرونده و مواد کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی عنوان کرد: از تمامی مردم عزیز استان لرستان تقاضا داریم که به محض مشاهده افراد مشکوک در این زمینه و زمینه های دیگر در سریعترین زمان ممکن به همکاران ما اطلاع دهند تا جلوی قاچاقچیان گرفته شود.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات