جانشین انتظامی لرستان خبر داد

لرستان خبر: جانشین انتظامی لرستان گفت: با انهدام ۲ باند قاچاق مواد مخدر در عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان ۶۳ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک کشف شد.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد،  سرهنگ علی احمدی تبار امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد:  با انهدام 2 باند قاچاق مواد مخدر در عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان 63 کیلو و 850 گرم تریاک کشف شد.

وی افزود: با کسب خبری مبنی بر جابجایی یک محموله مواد افیونی توسط باندی از سوداگران مواد مخدر از استان های جنوبی به سمت استان لرستان  تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین انتظامی لرستان بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان پس از یک سری تحقیقات گسترده و اطلاعاتی در خصوص ورود این محموله به حوزه استحفاظی دست یافتند و به سرعت برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد:  تیم رسیدگی پرونده با کنترل نامحسوس محور ورودی شهر خرم آباد خودرو پژو 206 حامل مواد را شناسایی و با علائم هشدار دهنده دستور ایست می دهند که راننده خودرو بدون توجه به فرمان ایست پلیس بر سرعت خود افزود و متواری می شود که مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح خودرو را پس از طی مسافتی تعقیب و گریز متوقف کردند.

احمدی تبار خاطر نشان کرد : در این رابطه 3 نفر دستگیر و در بازرسی دقیق خودرو مقدار 49 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

جانشین انتظامی لرستان گفت: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در محور مواصلاتی دورود – خرم آباد از یکدستگاه خاور مقدار 14 کیلو و 250 گرم تریاک که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات