فرمانده انتظامی خرم آباد:

لرستان خبر: فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: ۲ فرد متهم به تیراندازی در خرم آباد که در اردیبهشت ماه امسال مرتکب این جرم شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، سرهنگ حسین نجفی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تیراندازی به یک باب مغازه در میدان تیر خرم آباد که 15 اردیبهشت ماه امسال روی داد اظهار کرد: مامورین انتظامی با اطلاع از موضوع در محل حاضر شده و تحقیقات خود در خصوص علت وقوع این حادثه آغاز کردند.

وی افزود: براساس تحقیقات پلیس مشخص شد فردی که اقدام به تیراندازی کرده از بستگاه صاحب مغازه مذکور بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد بیان کرد: با انجام اقداماتی اطلاعاتی و عملیاتی، متهم حادثه روز گذشته شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های اولیه ضمن اعتراف به جرم خود، علت تیراندازی را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

سرهنگ نجفی از دستگیری متهم دیگری به جرم تیراندازی توسط ماموران کلانتری 16 خرم آباد خبر داد و افزود: اواسط ماه جاری نیز در جریان یک درگیری دسته جمعی در محله پشته حسین آباد خرم آباد، یکی از طرفین درگیری اقدام به تیراندازی با هدف ایجاد رعب و وحشت کرده بود.

وی اظهار کرد: با تحقیقات پلیس، فرد موردنظر شناسایی و روز گذشته دستگیر شد که وی نیز علت بروز درگیری و تیراندازی را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تخلفاتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات