فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد خبر داد

لرستان خبر: فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گفت: یک باند پنج نفره سرقت محتویات خودرو درحوزه بروجرد دستگیر و بیست فقره اموال مسروقه از آنها کشف شد.

لرستان خبر، علیرضا دلیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد گفت: وی خاطر نشان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت از یکی از مدارس بروجرد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 شهرستان قرارگرفت که با انجام تحقیقات گسترده، فرد سارق شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

 

دلیری ادامه داد: در رابطه با این سرقت چهار نفر مالخر نیز دستگیر شدند که یکی از آنها در بازجویی‌های اولیه به 20 فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد.

 

وی با اشاره به شناسایی مال باختگان، ادامه داد: سارق و مال خران دستگیر شده، تحویل مقامات قضایی شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد همچنین از کشف 322 کیسه آرد قاچاق از دو واحد کارگاهی در این شهرستان خبر داد.

 

دلیری اضافه کرد: در راستای مبازره با قاچاق کالا و جرایم اقتصادی، تیم‌های ویژه‌ای تشکیل شده که بازرسی غیر مترقبه از واحدهای کارگاهی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

 

وی عنوان کرد: بر این اساس ماموران کلانتری 12 بروجرد در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری آرد قاچاق در دو واحدکارگاهی، پس از انجام تحقیقات لازم و اطمینان از صحت موضوع، از واحدهای مذکور بازرسی به عمل آمد.

 

دلیری خاطر نشان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته 322 کیسه آرد قاچاق و غیر مجاز کشف و در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به اینکه واحدهای غیرمجاز به دستور مقام قضایی پلمب شده‌اند، افزود: پرونده این قاچاق و متهمان دستگیر شده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

دلیری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سارق لوازم خودرو در بروجرد دستگیر و 10 فقره سرقت از وی کشف شد.

 

وی ادامه داد: در پی یک فقره سرقت خودرو در بروجرد، ماموران کلانتری 11 این فرماندهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و با انجام تحقیقات گسترده، سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 

دلیری با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده، تاکنون به سرقت 10 فقره لوازم خودرو اعتراف کرده است، عنوان کرد: تحقیقات بیشتر از متهم ادامه دارد.

 

وی در توصیه‌ای از شهروندان خواست از پارک خودرو در مکان‌های خلوت خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، در اسرع وقت مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات