فرمانده انتظامی بروجرد خبر داد

لرستان خبر: فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد با اشاره به دستگیری باند دو نفره سارق مغازه و کشف 46 فقره سرقت در بروجرد، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه و تحقیقات گسترده توسط ماموران آگاهی این فرماندهی، دو نفر از اعضای این باند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر شدند.

لرستان خبر، علیرضا دلیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: فردی که خواهر خود را به قتل رسانده بود در کمتر از 48 ساعت در بروجرد دستگیر شد.

 

وی اظهار داشت: برابر اعلام مرکز پیام 110 مبنی بر یک فقره مرگ مشکوک در حوالی بلوار صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان، ماموران کلانتری 13 جهت بررسی صحنه در محل حاضر و جسد زنی حدود 20 ساله را مشاهده کردند.

 

وی افزود: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و پس از گذشت چند ساعت با تحقیقات پلیسی، متوفی شناسایی و تحقیقات از خانواده وی آغاز شد.

 

فرمانده انتظامی بروجرد خاطرنشان کرد: در بازجویی از خانواده مقتول عنوان شد، چند روز پیش توسط یکی از برادرانش تهدید شده است.

 

دلیری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده و اقدامات فنی، محل سکونت متهم را در شهرستان بروجرد شناسایی و با اخذ نیابت قضایی، قاتل را در کمتر از 48 ساعت دستگیر کردند.

 

وی عنوان کرد: قاتل در بازجویی‌های به عمل آمده به قتل خواهر خود اعتراف کرده و دلیل این جنایت را مسائل خانوادگی برشمرد.

 

دلیری اضافه کرد: قاتل اعتراف کرده پس از به قتل رساندن خواهر خود، جسدش را در زمین‌های کشاورزی رها کرده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری عاملان تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

 

دلیری افزود: برابر اعلام مرکز 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی توسط دو نفر با یک دستگاه موتور سیکلت در شهرک ایثار بروجرد، با توجه به حساسیت موضوع، ماموران کلانتری 14 این فرماندهی شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی را در دستور کار قرار دادند.

 

وی اظهار کرد: طرح مهار توسط واحدهای گشتی کلانتری‌های 11 و 14، یگان امداد و آگاهی این فرماندهی به اجرا گذاشته شد.

 

این مقام انتظامی گفت: دو متهم در حال فرار بدون توجه به هشدار ماموران متواری شدند که با فرار آنها عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد.

 

وی عنوان کرد: موتورسیکلت متهمان پس از طی مسیر کوتاهی به دلیل سرعت زیاد، واژگون شد و تک نشین موتورسیکلت با اسلحه به سمت ماًموران تیراندازی کرد که بلافاصله با عکس‌العمل و هوشیاری پلیس متهمان دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد ادامه داد: در بازرسی از این افراد یک قبضه سلاح کلاشینکف و 23 تیر جنگی کشف و متهمان جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس اطلاعات قرار گرفتند.

 

دلیری با اشاره به دستگیری باند دو نفره سارق مغازه و کشف 46 فقره سرقت در بروجرد، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه و تحقیقات گسترده توسط ماموران آگاهی این فرماندهی، دو نفر از اعضای این باند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر شدند.

 

وی تصریح کرد: سارقان تاکنون به 46 فقره سرقت مغازه اعتراف کرده و مقادیری اموال مسروقه از آنها کشف شده است.

 

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به اینکه مالباختگان جهت تحویل اموال مسروقه شناسایی شده‌اند، ادامه داد: متهمان با قرار صادره روانه زندان شده‌اند.

 

دلیری همچنین از توقیف 18 دستگاه موتورسیکلت و خودرو خبر داد و گفت: در اجرای طرح کنترل ترافیکی، ماموران راهور این شهرستان 13 دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

 

وی بیان داشت: همچنین 116 مورد تخلف رانندگی به علت نبستن کمربند ایمنی، 11 مورد تخلف استفاده از تلفن همراه، 23 مورد نداشتن کلاه ایمنی و 246 مورد از سایر تخلف‌ها اعمال قانون شدند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات