فرمانده انتظامی بروجرد:

لرستان خبر: فرمانده انتظامی بروجرد گفت: مأموران نیروی انتظامی شهرستان بروجرد دو قاچاقچی مواد مخدر به همراه 20 کیلوگرم تریاک دستگیر کردند.

به گزارش لرستان خبر، علیرضا دلیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد : مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در پی اطلاعاتی مبنی بر جابجایی مقادیری مواد مخدر، دو سوداگر مرگ را به همراه 20 کیلوگرم تریاک در بروجرد دستگیر کردند.

 

 وی افزود: ماموران با اکیپ ویژه در ورودی بروجرد مستقر شدند و با مشاهده خودرو مورد تعقیب با دو سرنشین  توقیف کردند که در بررسی انجام شده، مشخص شد، یکی از دو قاچاقچی، سابقه آدم ربایی داشته و تحت تعقیب است.

 

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: دو قاچاقچی سرنشین پژو 405 قصد جابه جایی مواد مخدر از بندرعباس به بروجرد را داشتند.

 

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مذکور 20 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل رکاب‌ها دو طرف خودرو و سپر عقب جاسازی شده بود، کشف شد.

 

دلیری به انهدام یک باند دو نفره سارق در بروجرد اشاره و افزود: مأموران با تحقیقات گسترده، افرادی را که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت منزل می‌کردند، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دو نفر اعضای این باند را دستگیر کردند.

 

وی تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های اولیه به 13 فقره سرقت منزل اعتراف کردند و با شناسایی مالباختگان تحویل مقام قضایی شدند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات