رئیس دادگستری بروجرد:

لرستان خبر: رئیس دادگستری بروجرد گفت: در 30 اردیبهشت امسال حکم قصاص قاتل سرگرد فتح‌الهی شهید نیروی انتظامی در دادگاه کیفری استان صادر و پس از سیر مراحل قانونی اجرایی می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، حمیدرضا ابوالحسنی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه این شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: فضای زندان‌های بروجرد و تجهیزات موجود در آن با آمار زندانیان این شهرستان تناسب ندارد.

 

وی افزود: نبود جنبه ارعابی و نیز نبود جنبه تربیتی در زندان‌های بروجرد، این مکان را تنها به محلی برای نگهداری مجرمان تبدیل کرده است.

 

رئیس دادگستری بروجرد عنوان کرد: در حال حاضر یک هزار و 100 مجرم در زندان‌های بروجرد زندانی هستند که نبود جنبه تربیتی سبب شده که مجرمانی با جرائم کوچک با جرائم بزرگتر آشنا شوند.

 

وی تصریح کرد: آمار جرائم در شهرستان بروجرد به دلیل مهاجرپذیر بودن نسبت به گذشته افزایش یافته است که در زمینه جرائم، سرقت بیشترین و ضرب‌و‌جرح و جرائم موادمخدر در مرتبه‌های بعد موضوع پرونده‌های ورودی به مراجع قضایی را به خود اختصاص داده است.

 

ابوالحسنی ضمن تأکید بر این‌که بیان کرد: امسال پنج فقره حکم قصاص در دادگاه‌های بروجرد پس اط سیر مراحل قانونی و رسیدگی اجرا شده است.

 

وی به صدور حکم قصاص قاتل شهید نیروی انتظامی اشاره و خاطرنشان کرد: سرگرد فتح‌الهی از مأموران شهید نیروی انتظامی بروجرد سال گذشته در جریان نزاع خیابانی به شهادت رسید.

 

رئیس دادگستری بروجرد گفت: در 30 اردیبهشت امسال حکم قصاص قاتل شهید نیروی انتظامی در دادگاه کیفری استان صادر و پس از سیر مراحل قانونی اجرایی می‌شود.

 

وی افزود: در حال حاضر در شهرستان بروجرد 4 شعبه قضایی، 4 شعبه کیفری و 6 شعبه رسیدگی به امور حقوقی فعال هستند.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات