جانشین فرمانده انتظامی لرستان:

جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: جاعلی اسناد و مدارک اراضی مسکونی به ارزش دو میلیارد و 600 میلیون ریال در خرم‌آباد دستگیر شد.

به گزارش لرستان خبر، علی احمدی‌تبار ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: جاعلی اسناد و مدارک اراضی مسکونی در خرم‌آباد دستگیر شد.

 

وی افزود: پس از دریافت خبری مبنی بر جعل شدن اسناد و مدارک 315 مترمربع از اراضی مسکونی توسط فردی با هویت مشخص موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

جانشین فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: مأموران مبارزه با کلاهبرداری و جعل پلیس آگاهی لرستان موضوع را به طور ویژه پیگیری و اقدام به تحقیقات گسترده در این زمینه نمودند.

 

وی تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات و با دستیابی به مستندات کافی، فرد جاعل دستگیر شد این در حالی بود که پلیس ادله کافی برای اتهام این فرد را جمع‌آوری کرده بود.

 

احمدی‌تبار بیان کرد: متهم با وجود این‌که در ابتدا با اظهارات خود قصد فریب و گمراه کردن پلیس را داشت، پس از رویارویی با مستندات و ادله غیرقابل انکار پلیس لب به اعتراف گشود.

 

وی ضمن توصیه به اطمینان از تنظیم قرارداد و معاملات توسط اشخاص حقیقی و حقوقی، و تحقیق از سابقه فعالیتی آن‌ها، خاطرنشان کرد: از این متهم دو میلیارد و 600 میلیون ریال کلاهبرداری کشف شد و جهت رسیدگی به پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

انتهای پیام/پ

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات