جانشین فرماندهی انتظامی لرستان:

لرستان خبر: جانشین فرماندهی نیروی انتظامی لرستان گفت: کلاهبردار یک میلیارد و 600 ریالی که اقدام به جعل وکالت‌نامه و فروش ملک نموده بود، در خرم‌آباد دستگیر شد.

به گزارش لرستان خبر، علی احمدی‌تبار ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: فردی که با وکالت‌نامه‌جعلی اقدام به کلاهبرداری کرده بوده، در خرم‌آباد دستگیر شد.

 

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر جعل اسناد و مدارک توسط فردی با هویت معلوم، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان عنوان کرد: مأمران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند و به مستندات لازم در این زمینه دست یافتند.

 

وی از شناسایی این کلاهبردار در حوالی خرم‌آباد خبرداد و تصریح کرد: پس از شناسایی فرد موردنظر توسط مأموران پلیس دستگیر شد و به جرم خود معترف شد.

 

احمدی‌تبار بیان کرد: این جرم با استفاده از تقلب اقدام به جعل وکالت‌نامه نموده و پس از جلب اعتماد مالباخته، مغازه وی را تصرف و به فروش می‌رساند.

 

وی ارزش ریالی این کلاهبرداری را یک میلیارد و 600 میلیون عنوان و خاطرنشان کرد: مردم در راستای پیشگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی از سوی افراد نامطمئن، از قرار دادن اسناد و مدارک خود نظیر اصل یا کپی مدارک شناسایی و سند و اوراق مالکیت خودداری کنند.

 

انتهای پیام/پ

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات