کذب بودن دستگیری همسر مقتول؛

حقیقت ماجرای قتل نامزد انتخابات مجلس در خرم آباد از زبان نزدیکان مقتول تشریح شد.

به گزارش لرستان خبر، خبر قتل هوشیار ملکی طولابی کاندید احتمالی مجلس شورای اسلامی در شهرستان خرم آباد که روز گذشته رخ داد سبب انتشار شایعات زیادی در فضای مجازی شده است.

 

 خبر دستگیری همسر مقتول که پیش از این در تمام خروجی های خبرگزاریها آمده کذب درآمده و همسر یکی از قاتلان یا مظنونان قتل دستگیر شده است.

 

امروز در مراسم خاکسپاری هوشیار ملکی طولابی کاندید احتمالی در شهرستان خرم آباد و  چگنی روستای سماق برادر وی بختیار طولابی ضمن تشکر از همدردی مردم ولایت مدار ایران اسلامی اعلام کردند که به کوری چشم مخالفان نظام و رهبری بنده بجای برادر مرحومم در انتخابات مجلس شرکت میکنم

 

شرح واقعه از زبان اقوام درجه یک دکتر هوشیار ملکی طولابی

 

بازداشت همسر دکتر کذب است .زن بازداشت شده همسر قاتل است .

اعترافات همسر یکی از قاتلین، پرونده را فراتر از یک درگیری خانوادگی می داند

 

در اعترافات همسر بازداشت شده یکی از قاتلین آمده که همسرش روزهای قبل به او گفته بود که دوران بدبختی تمام شده و از این به بعد سفرهای خارجی خواهند رفت و این در حالی است که نامبردگان در مناطق محرومی بسر می برند و این اظهارات نشان از دستهای پشت پرده دارد ..

 

چهار نفر که با تماس با مقتول که در تهران ساکن است از وی می خواهند که درجلسه ای برای بحث در مورد انتخابات به خرم آباد سفر کند بدون خانواده و بدون ماشین شخصی چون جلسه را محرمانه معرفی می کنند .

 

ایشان بدون همراه داشتن خانواده به خرم آباد سفر کرده و منزل مورد نظر مراجعه می کند و در محله میدان تیر در منزل دختر عموی خود در جلسه حاضر می شود که سپس افراد حاضر در خانه زن صاحب خانه را به بهانه ای برای خرید به بیرون فرستاده تا نقشه خود را عملی کنند .

 

بعد از خروج زن ، با چاقو به جان ملکی طولابی می افتند تا قبل از رسیدن همسر قاتل(زن صاحب خانه)  ایشان را سربه نیست کنند و وانمود کنند وی به تهران برگشته است اما طولابی مجروح و به داخل کوچه فرار می کند و به مردم این جملات را می گوید که من  طولابی هستم کاندید امسال مجلس زنگ بزنید و بگویید منو کشتند و سپس قاتلین پا به فرار می گذارند .

 

زن صاحب خانه که دخترعموی مقتول و همسر یکی از قاتلین است دستگیر می شود که متاسفانه به اشتباه فرد دستگیر شده را همسر مرحوم طولابی و منزل را منزل ایشان اعلام می کنند در حالیکه منزل، خانواده و همسر ایشان در تهران بودند.

 

شواهدی مبنی بر ارتباط قتل شهروند خرم‌آبادی با انتخابات وجود ندارد

 

سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز در گفتگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به روند تحقیقات پلیس استان در رابطه با قتل هوشیار ملکی طولابی در خرم آباد اظهار داشت: هیچگونه شواهد و قراینی مبنی بر ارتباط قتل این شهروند خرم آبادی با موضوع انتخابات وجود ندارد.

 

وی با تاکید بر اینکه علت و انگیزه این قتل از سوی پلیس لرستان در دست بررسی است، افزود: علت دقیق این قتل باید از سوی پلیس به صورت کارشناسی اعلام شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان یادآور شد: هرگونه اظهار نظری در زمینه ارتباط قتل هوشیار ملکی طولابی با موضوع انتخابات که از سوی برخی رسانه ها اعلام می شود صحت ندارد.

 

شاهرخی با اشاره به اینکه همسر قاتل هوشیار ملکی طولابی خود را به عنوان شریک در قتل به پلیس معرفی کرده است، گفت: هم اکنون این فرد در بازداشت به سر می برد.

 

وی ادامه داد: بررسی و تحقیقات پلیس برای دستگیری قاتل اصلی این شهروند خرم آبادی در جریان است.

 

اخبار مرتبط

کاندیدای انتخابات مجلس دهم در خرم‌آباد به قتل رسید

جزئیات قتل کاندیدای انتخابات مجلس در خرم‌آباد از زبان فرمانده انتظامی+تصاویر

یکی از قاتلان کاندیدای انتخابات مجلس در خرم‌آباد دستگیر شد

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات