7 کشته در 7روز

متاسفانه در تصادف صبح امروز وانت نیسان با پژو در محور خرم آباد- کوهشت 3 نفر جان باختند

به گزارش لرستان خبر، محور خرم آباد- کوهدشت یکی از خطرناکترین جاده های استان لرستان است مسیری که هر ساله شاهد تصادفات خونین است.

 

یکی از دلایل اصلی تصادف در این محور 85 کیلومتری، دو بانده نبودن نزدیک به نیمی از مسیر است و هر ساله مسئولان استانی وعده های سر خرمنی برای دو بانده کردن کل جاده خرم آباد به کوهدشت می دهند اما در عمل اتفاق ویژه ای انجام نمی گیرد و گویا جان مردم آنچنان اهمیتی برای مسئولان محترم استان ندارد و گرنه جاده ای که ترافیک شبانه روزی آن از مرز 10 هزار خودرو گذشته چرا و به چه دلیل این همه تعلل در اجرای پروژه دو بانده آن می شود.

متاسفانه بامداد شنبه گذشته در تصادف  خودروی سواری هیوندا با پراید در محور خرم‌آباد –کوهدشت چهار  نفر کشته و سه نفر هم زخمی شدند و در جدیدترین حادثه، صبح امروز یک وانت نیسان با پژو تصادف شدیدی داشت که نتیجه آن کشته شدن سه مسافر بود.

 

کشته شدن 7 نفر در فاصله 7 روز و در یک محور، این مسئله را بیش از پیش نشان داد که مدیران اجرایی مربوطه استان در 10 سال گذشته، چه مقدار در انجام بدیهیاتی کار خود ضعف داشته و دارند که بعد از گذشت 10 سال هنوز نتوانسته اند یکی از خطرناکترین جاده های استان را با انجام به موقع برنامه زمان بندی دو بانده کردن محور، به جاده ای استاندارد تبدیل کنند.

 

گفتنی است میزان ترافیک محور خرم آباد_ کوهدشت از بعضی از جاده های دو بانده لرستان بیشتر است به ویژه در ایام نوروز و همچنین مناسبت اربعین، که بخش اعظمی از مسافران عتبات عالیات در ایران، این مسیر را برای ورود به شلوغترین مرز  کشور یعنی مهران انتخاب می کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات