در آستانه افتتاح 4 مرکز درمانی در شهرستان بروجرد

در آستانه بهره‌برداری از ۴ پروژه خیرساز درمانی در شهرستان بروجرد برخی اشخاص تلاش می‌کنند با تنویر افکار عمومی این پروژه‌های را به نفع خود مصادره کنند.

به گزارش لرستان خبر ، این روزها خبر داغ شهرستان بروجرد خروج تدریجی وضعیت درمانی این شهرستان از کمای سالیان سال است که این بار نه با وعده‌های سرخرمن مسئولان بلکه با همت خیرین سلامت این بهبودی حاصل می‌شود.

اما پس‌ از آن که برخی مسئولان این شهرستان خود را در تحقق وعده‌های سر خرمن نزد مردم ناکام دیدند دست به مصادره برخی پروژه‌های احداث‌شده توسط خیرین در بخش‌های مختلف نظیر بهداشت و سلامت زده‌اند تا از این راه برای خود آبرویی بخرند و بار ملامت شهروندان خسته از وعده‌ها را بر دوش خود کم کنند.

پروژه‌های خیرین مجمع سلامت روز پنج‌شنبه سیزدهم آبان ماه با حضور دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور و مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد تا باهمت خیرین سلامت، بروجرد صاحب بیمارستان 77 تختخوابی امام حسن(ع)، مرکز مشاوره قبل از ازدواج، خانه بهداشت روستای قلعه حاج عبدالله و مرکز مدیریت بحران بیمارستان شهید چمران با 21 تخت درمانی شود.

در این زمینه مجتبی خجسته رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان بروجرد با ارائه توضیحاتی گفت: خیرین سلامت بروجرد یک‌ نهاد غیرسیاسی، غیرانتفاعی و غیردولتی است و مسئولان هیچ‌گونه دخالتی در راستای احداث و به ثمر نشستن این پروژه‌ها نداشته و تنها همکاری در این زمینه داشته‌اند.

وی افزود: حتی در بهره‌برداری از این پروژه‌ها اسمی هم از خیران سلامت نباید برده شود چرا که این کار کاری خدایی بوده و مجمع خیرین سلامت بروجرد باهمت خود اقدام به سرمایه‌گذاری و مشارکت در این امر خداپسندانه کرده‌اند.

رئیس مجمع خیرین سلامت بروجرد عنوان کرد: مجموع هزینه‌های احداث این پروژه‌ها توسط خیرین سلامت بروجرد با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان تأمین‌شده و مسئولان تنها با بازدیدهای خود گاهی نظراتی نیز ارائه داده‌اند.

وی بابیان اینکه روز پنج‌شنبه با حضور دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور و مشاور وزیر بهداشت و درمان چهار پروژه درمانی خیرساز در بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد بیان کرد: شاخص‌ترین پروژه خیرین سلامت بروجرد افتتاح بیمارستان 77 تختخوابی امام حسن(ع) در سه‌طبقه و زیربنای دو هزار و 300 مترمربع است که در مدت‌زمان 30 ماه احداث‌شده و شامل بخش‌های اطفال، اورژانس، سی‌تی‌اسکن، رادیولوژی و اتاق عمل است.

خجسته خاطرنشان کرد: تاکنون خیرین نیک‌اندیش در راستای تهیه تجهیزات پزشکی مبلغ 20 میلیارد ریال به بخش درمان بروجرد کمک کرده‌اند که این امر بخش مهمی از مشکلات درمانی مردم این شهرستان را کاهش داده است.

وی بیان کرد: دیگر پروژه‌هایی آماده بهره‌برداری خیرین سلامت بروجرد شامل مرکز مشاوره قبل از ازدواج، خانه بهداشت روستای قلعه حاج عبدالله و مرکز مدیریت بحران بیمارستان شهید چمران با 21 تخت درمانی است.

منبع:تسنیم

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات