دشت اول یک نمایشگاه فصلی

رئیس اداره بازرگانی شهرستان الشتر جلوی درب ورودی نمایشگاه فصلی طرح ضیافت با درگیری فیزیکی با ماموران شهرداری و پاره کردن پیراهن این ماموران ، دشت اول نمایشگاه را با پلمپ این مکان شروع کرد.

به گزارش لرستان خبر، صبح امروز رئیس اداره بازرگانی شهرستان الشتر جلوی درب ورودی نمایشگاه فصلی طرح ضیافت با درگیری فیزیکی با ماموران شهرداری و پاره کردن پیراهن این ماموران ، دشت اول نمایشگاه را با پلمپ این مکان شروع کرد.

نادر پیری حیاتی نماینده حقوقی شهرداری الشتر که در محل درگیری حاضر بود گفت: هر نمایشگاهی چه دائمی یا فصلی ویا ادواری قصد دارد شدن در سطح شهر را داشته باشد مطابق دفترچه لایحه عوارضات محلی باید بامجوز شهرداری دایرشود .

وی گفت: باتوجه به اینکه هیچ گونه مجوزی توسط شهرداری صادر نشده این نمایشگاه غیر قانونی است

نماینده حقوقی شهرداری خاطرنشان ساخت : قبل از دایر شدن ،اخطار کتبی و شفاهی به مسول اجرایی داده شد اما بدون توجه به قانون اقدام به برپایی نمایشگاه کردند

پیری حیاتی گفت دیروز نمایشگاه را پلمپ کردیم که متاسفانه رئیس اداره بازرگانی شهرستان پلمپ را شکست و ما امروز مجددا آن را پلمپ کردیم که شاهد رفتاری دور از شان از سوی رئیس اداره بازرگانی بودیم اقای"د،ح" با حمله به طرف ماموران شهرداری در حین انجام وظیفه باتوهین و درگیری فیزیکی مانع کارشان شد.

راننده کامیون شهرداری که موردحمله رئیس واقع شده بود در حالی که لباسش  پاره شده بود گفت : پس از توهین های مکرر با من درگیر شد تاجایی که مانع کار من شد

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • علی محمدی

    رییس اداره بازرگانی نمونه یک انسان شجاع،نترس،صادق،حامی حقوق مردم،مدیر و مدبر و فوق العاده مودب و باوقار هستند و اینگونه اتهامات فقط آلوده کردن فضای مجازی با شایعات و توهمات کسانیست که چشم پیشرفت و احقاق حقوق مردم الشتر را ندارند.

نظرات