عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: از این پس مواضع جامعه روحانیت به هر شکلی که آیت الله مهدوی کنی تشخیص دهند بیان می شود و اعضا موضع گیری نمی کنند.

به گزارش افکارنیوز، حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به روحیه کار جهادی در دولت، اظهارداشت: مقام معظم رهبری جهاد اقتصادی را در سال گذشته اعلام کردند و امسال را نیز سال حماسه اقتصادی نامیدند و این یعنی باید تحولات بیشری صورت گیرد.

این نماینده سابق مجلس بر همین اساس جهاد اقتصادی را یک عزم ملی و حرکت هماهنگ دولت و مردم دانست و تصریح کرد: در جهاد همه باید مشارکت کنند و اینکه مقام معظم رهبری لفظ جهاد را به کار بردند یعنی با تمام وجود باید وارد صحنه شد و به کار اقتصادی پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه باید در کار جهادی میان بر زده شود، افزود: اگر فقط با حرکت های عادی حرکت شود اتفاق خاصی صورت نمی گیرد اما اگر با حرکت جهادی جلو روند طبیعی است که دولت می تواند کارهایی انجام دهد و در زمان کوتاهتر بازدهی بیشتر صورت می گیرد.

ابراهیمی به تحریم ها، توطئه ها و محدودیت هایی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد، اشاره و اضافه کرد: مشکل ما وقتی حل می شود که یک حرکت فوق العاده با سرعت و شتاب و در عین حال با هماهنگی و انسجام شکل گیرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه باید تولید داخلی را افزایش داد، افزود: با توجه به فشارهایی که بیشتر از سوی آمریکا علیه کشور ما وجود دارد هر کشور دیگری بود تا کنون به هم ریخته بود اما تدبیر مقام معظم رهبری، صبر و مقاومت مردم و همراهی دولتمردان موجب شد شرایط ما از شرایط تحریم کنندگان اگر بهتر نباشد بدتر هم نیست.

وی با تأکید بر اینکه کشورهایی که ما را تحریم کرده اند در وضعیت بدی قرار دارند اما در مقابل وضعیت ما اضطراری نیست و قدری فشار است که با جهاد اقتصادی رفع می شود، گفت: باید با جهاد اقتصادی میان بر زد و ۲۰۰ سال عقب ماندگی را جبران کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود به جلسه هفته اخیر جامعه روحانیت مبارز اشاره کرد و اظهارداشت: در این جلسه مقرر شد اعضا از سوی جامعه روحانیت مبارز موضع گیری نداشته باشند و مواضع به هر شکلی که آیت الله مهدوی کنی تشخیص دهند بیان شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات