جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد، یک کمپین دانشجویی حمایت از فرهاد دانشجو راه اندازی کردند.

به گزارش افکارنیوز ، جمعی از دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، کمپین دانشجویی حمایت از فرهاد دانشجو رئیس این دانشگاه را راه اندازی کردند.

در این کمپین آمده است: ما دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور، با توجه به فشارهای سیاسی برای عزل و یا استعفای اجباری فرهاد دانشجو، بدین وسیله حمایت و رضایت مندی خود را از حضور وی در سمت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می کنیم.

یک جریان خاص پس از تغییر ترکیب هیئت امنای دانشگاه آزاد شتابزده و بدون دلیل خاص، در آستانه آغاز سال تحصیلی قصد دارد تا با فشار به رئیس دانشگاه آزاد، وی استعفا دهد و در غیر این صورت دانشجو را عزل کنند.

فرهاد دانشجو روز گذشته در نشست خبری خود گفته بود: برخی از اعضای هیئت امنا به خود بنده گفتند که شما استعفا بدهید. برخی از آنها حتی گفتند موضوع" استعفای اجباری و یا عزل" من نیز مطرح است که من گفتم استعفا نمی دهم، زیرا برای استعفای خود باید حجتی داشته باشم، اما وقتی به فعالیت های صورت گرفته نگاه می کنم می بینم حجتی برای این مسئله ندارم.

وی ادامه داد: البته این حق هیئت امنا است که از رئیس دانشگاه سؤال کند و او جواب دهد و اگر قانع نشدند، عزل کنند؛ اما این روال در پیش گرفته شده، خلاف عدالت و انصاف به نظر می رسد. بیشتر بحث آنها درباره عزل در این زمینه است که فضای جامعه پس از انتخابات تغییر کرده، بنابراین اعضای هیئت امنا نظرشان این است که با تغییر من، تغییراتی را در این دانشگاه لحاظ کنند و حتی به من گفتند: برای حفظ آبروی خود استعفا دهید، یا عزل تان می کنیم و من گفتم که استعفا نمی دهم.

این کمپین تا کنون به امضای بیش از هزار دانشجوی دانشگاه آزاد رسیده است که تعداد امضاها در حال افزایش است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات