عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل پیرامون دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس و هیات امنای این دانشگاه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، رضا صابری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری با اشاره به مباحث مطرح شده درباره رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و اقدامات مجلس در این زمینه اظهارداشت: هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در اولین جلسه خود پس از پایان تعطیلات مجلس که یکشنبه آینده است، موضوعات مطرح شده در این زمینه را با حضور رئیس دانشگاه آزاد و هیات امنای این دانشگاه مورد بررسی قرار می دهد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از پتانسیل های آموزشی کشور است، تصریح کرد: این دانشگاه هم عرض آموزش عالی برای نظام اسلامی فعالیت آموزشی و علمی انجام داده است، بنابراین مسائل این دانشگاه و روند حرکت آن در این زمینه حساسیت دارد.

نماینده مردم شهر آزاد و رامیان افزود: بررسی مسائل دانشگاه آزاد اسلامی جزو اختیارات هیات امنای دانشگاه آزاد است، اما این مسائل باید در یک فضای آرام بررسی شود. به همین دلیل کمیسیون آموزش و تحقیقات برای بررسی این مسائل در یک فضای آرام، مسائل موجود را با حضور اعضای هیات امنا و رئیس دانشگاه مورد بررسی قرار می دهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات