جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه این نیرو خود را با علم روز دنیا تطبیق داده است، گفت: با وجود همه تحریم ها، نیروی زمینی سپاه تجهیزات مورد نیاز خود را بازسازی کرده و خود را آماده مقابله با تهدید سخت در شرایط ناهمطراز کرده است.

به گزارش افکارنیوز ، سردار عبدالله عراقی در گفت وگوی تلویزیونی شب گذشته خود با بیان اینکه" نیروی زمینی اقدام به آموزش نیروهای جدید و توانمند در دانشکده های سپاه کرده است" ، اظهار کرد: اکنون در نیروی زمینی سپاه نیروهای جوان و باسواد در کنار نیروهای باتجربه در حال فعالیت هستند.

وی در ادامه، یکی از دستاوردهای نیروی زمینی سپاه را مردمی کردن امنیت دانست و اظهار کرد: امروز به امنیت مردمی و پایداری دست پیدا کرده ایم.

عراقی در بخش دیگری از صحبتهای خود تصریح کرد: نیروی زمینی مکانیزه، زره ای، تکاور و نیروهای ویژه را سازماندهی می کند و آموزش می دهد و تامین امنیت در غرب، شمال غرب و جنوب شرق کشور از دستاوردهای نیروی زمینی سپاه است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه با اشاره به اینکه" در جنگ ناهمطراز دشمن فرامنطقه ای، توانمندی های نظامی بیشتری نسبت به ما دارد" ، گفت: ما تجهیزات خود را برای این نوع نبرد آماده و شیوه جنگیدن مان را بر اساس تکیه بر اصول پدافند غیرعامل طراحی کرده ایم.

وی همچنین اظهار کرد: ما شیوه جنگیدن با تانک، توپخانه، آمادرسانی و امدادرسانی را با تکیه بر اصول پدافند غیرعامل اجرا کرده ایم و در رزمایش ها آن را به کارشناسان نشان داده ایم.

عراقی در پایان گفت: تامین امنیت در کشور و شیوه جنگ ناهمطراز از بزرگترین افتخارات نیروی زمینی سپاه پاسداران است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات