نقوی:

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: توفیقی شرایط لازم مورد نظر مجلس برای تصدی وزارت علوم را ندارد و معرفی وی به عنوان وزیر پیشنهادی تنش میان مجلس و دولت را شدت می دهد.

به گزارش افکارنیوز ، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در راستای تعامل و همکاری با دولت به ۱۵ وزیر از ۱۸ وزیر پیشنهادی دولت رای اعتماد داد که رای برخی از آنان در طول سال های پس از انقلاب اسلامی بی نظیر بود. این نشان می دهد که مجلس به پیروی از منویات مقام معظم رهبری معتقد است که همکاری جدی با دولت داشته باشد.

وی ادامه داد: اما نکته ای که در این جا باید به آن اشاره کرد این است که مجلس نیز خطوط قرمزی دارد و یکی از این خطوط فعالیت افراد در جریان فتنه سال ۸۸ است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در میان افرادی که به عنوان سرپرست سه وزارتخانه باقیمانده منصوب شده است و احتمال دارد که به عنوان وزیر پیشنهادی برای این وزارتخانه ها به مجلس معرفی شوند، جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم در فتنه ۸۸ حضوری علنی و فعالیتی آشکار داشته و در سخنرانی های خود مواضع فتنه گران را تائید کرده است و با توجه به اسناد موجود توفیقی واجد شرایط برای تصدی وزارت علوم نیست.

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: نمایندگان با اظهار نظرهای خود این پیام را به دولت منتقل کردند که دولت توفیقی را به عنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت علوم معرفی نکند و اگر توفیقی برای تصدی وزارت علوم به مجلس معرفی نشود هم برای مجلس و هم برای دولت بهتر است. چرا که معرفی توفیقی به عنوان وزیر پیشنهادی تنش میان دولت و مجلس را شدت می بخشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات