وزیر دادگستری در حاشیه عیادت از رئیس جبهه پیروان گفت: عسگر اولادی مردی برای تمام اصول است.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در حاشیه عیادت از حبیب الله عسگر اولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: جناب آقای عسگر اولادی از شخصیت های برجسته، ممتاز و استوار در راه اصول انقلاب است و تعبیر من نسبت به وی این است که آقای عسگر اولادی مردی برای تمام اصول است.

وی خاطر نشان کرد: ایشان واقعا چه در قبل از انقلاب و زمان مبارزه و زندان و چه در اوج پیروزی انقلاب و پس از آن تا به امروز به پای همه مبانی اصولی نظام و انقلاب و ارزش های دینی وفادارانه ایستاده و مقاومت کرده است.

وزیر دادگستری ادامه داد: آقای عسگر اولادی گام به گام در یک مسیر استوار و متین به همه ارزش هایی که ایمان و باور داریم، ایستاده است و بدون حاشیه ها و ملاحظاتی و فراز و فرود هایی که سیاست مداران گرفتار آن شده و دچار افراط و تفریط می شوند به پای اصول ایستاده است.

پورمحمدی تصریح کرد: خوشبختانه وجود وی در گفتار، رفتار، محاسبات و حرکت های سیاسی و اجتماعی این وجهه را به خوبی حفظ کرده و امیدواریم که خداوند این نعمت را برای ما نگه دارد تا این فرهنگ و منش را در جامعه تعمیم دهد و ما به شدت نیازمند تفکرات، روحیه، اخلاص، وفاداری و پاکی آقای عسگر اولادی هستیم.

حجت الاسلام پورمحمدی در جریان مراحل درمان و مداوای عسگراولادی قرار گرفت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات