وزیر اطلاعات گفت: اگر رفتارها و هنجارها بر اساس ارزش ها با رعایت موازین اسلام باشد نظام دوست ندارد حتی یک زندانی داشته باشد.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در خصوص مبارزه با فسادهای اقتصادی اظهار کرد: برخی از صورت های برخورد با مفاسد اقتصادی را قبول نداریم چون ضرر اینها برای سرمایه گذاری در امر تولید و ایجاد شغل در کشور بسیار بیشتر از تاثیر بر کاهش فساد اقتصادی است.

وی ادامه داد: برخورد با مفاسد اقتصادی باید حساب شده و مطالعه شده باشد و بتواند فساد اقتصادی را از بین ببرد و سرمایه گذاری را مورد تاثیر قرار ندهد.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: وزارت اطلاعات چون به امر رهبری متولی مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی است با یک راهبرد مطالعه شده و حساب شده در این عرصه عمل خواهد کرد تا بتواند در کاهش مفاسد اقتصادی تاثیر گذاشته و بر سرمایه گذاری سالم اثر بگذارد.

وی در خصوص آزاد سازی زندانیان گفت: همه مردم باید در نظام اسلامی سالم و تندرست باشند و باید مردم نیز به گونه ای عمل کنند که نظام مجبور نشود که کسی را زندانی کند و این به خود افراد بر می گردد و خود افراد هم باید کمک کنند که با عملکرد صحیح کارشان به زندان نکشد.

علوی بیان کرد: امیدواریم که افراد فعال در عرصه های مختلف در عرصه های سیاسی و اقتصادی به صورت سالم حرکت کرده و آرامش و وحدت جامعه را مد نظر قرار داشته باشند تا نظام مجبور نشود که بر اساس احکام اسلام عمل کند.

وی گفت: اگر رفتارها و هنجارها بر اساس ارزش ها با رعایت موازین اسلام باشد نظام دوست ندارد حتی یک زندانی داشته باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات