یکی از مراجع تقلید قم موضع رئیس جمهور در زمینه عفاف و حجاب را ستود و گفت: دولت باید توجه به عفاف و حجاب را از نهادهای دولتی، ادارات، بیمارستان ها و… آغاز کند.

به گزارش افکارنیوز ، آیت الله ناصر مکارم شیرازی عصر امروز در دیدار با حجت الاسلام انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت با همراهی مردم فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: شاهد این هستیم که بین مردم و مسئولان وحدت و همدلی ایجاد شده است. وی ضرورت بهره گیری از فرصت فراهم شده از سوی دولت روحانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید از شرایطی که در کشور مهیا شده است در راستای رفع مشکلات بهره گرفت.

آیت الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتماد مردم به نهاد مرجعیت اظهار داشت: این اعتماد به دلیل جایگاه مراجع تقلید است و دولت نیز باید از جایگاه مرجعیت استفاده کرده و در راستای رفع مشکلات کشور تلاش کند. وی با بیان اینکه بین مجلس، قوه قضائیه، سپاه و دیگر نهادها همکاری خوبی شکل گرفته است خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید از شرایط موجود در عرصه داخلی و بین المللی با استفاده از تدبیر صحیح استفاده کرد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به وضعیت مطلوب در عرصه داخلی و بین المللی گفت: دولت باید در مسیر اعتدال حرکت کرده و در این مسیر ثبات قدم داشته باشد. وی با انتقاد نسبت به ارائه آمارهای غلط و غیرواقعی در گذشته گفت: باید امور بر اساس آمار دنبال شده و با استفاده دقیق از آمار در راستای رفع مشکلات تلاش کرد.

آیت الله مکارم شیرازی از موضع گیری رئیس جمهور در زمینه عفاف و حجاب تقدیر کرد و اظهار داشت: این موضع گیری مناسب و صحیح بود و دولت باید در این زمینه توجه به عفاف و حجاب را از نهادهای دولتی، ادارات، بیمارستان ها و… آغاز کند. وی در پایان اهتمام و نگاه ویژه دولت نسبت به شهر قم را مورد توجه قرار داد و بر حل مشکلات این شهر تاکید کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات