کارشناس مسائل سیاسی گفت: نرمش قهرمانانه یعنی حفظ اصول. سازش در نرمش و عدول از اصول، قهرمانانه نیست ذلیلانه است.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بیان مفهوم نرمش قهرمانانه از سوی مقام معظم رهبری گفت: ملت ایران در اصول با هیچکس تعارف ندارد و هرگز بر سر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معامله نخواهد کرد. نرمش قهرمانانه یعنی در شیوه های تحقق و رسیدن به اصول می توان با نرمش در رفتار دشمن را خلع سلاح کرد و زمینه بهانه جویی را از او گرفت.

وی با بیان اینکه نرمش یک تاکتیک است و نه یک استراتژی؛ اظهار داشت: نرمش قهرمانانه یعنی حفظ اصول. نرمش در سازش و عدول از اصول قهرمانانه نیست ذلیلانه است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حضور چشمگیر ملت ایران در انتخابات و با بیان اینکه معادلات بین المللی در منطقه در راستای مواضع جمهوری اسلامی در حال وقوع است اظهار داشت: در حال حاضر جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و طرح مفهوم" نرمش قهرمانانه" از سوی مقام معظم رهبری در این شرایط، از موضع ضعف و ذلت نبوده و اتفاقاً منطبق بر اصل حکمت، عزّت و مصلحت است که انشاالله تعبیر خواهد شد.

وی در پایان از استقلال، عزت، سیاست های کلی نظام و حاکمیت دینی و سیاست داخلی به عنوان خطوط قرمز در نرمش قهرمانانه یاد کرد و افزود: نرمش قهرمانانه یعنی جمهوری اسلامی ایران از موضع جنگ، دعوا و مخالفت محض با دنیا سخن نخواهد گفت و از سوی دیگر نیز هرگز از حقوق طبیعی ملت کوتاه نمی آید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات