سرپرست وزارت علوم با اشاره به تایید خبر تغییر معاونت علمی پژوهشی وزارت علوم گفت: وی استعفا نداده و با مشورت با وی نسبت به این تغییر اقدام کرده ایم.

به گزارش افکارنیوز، جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم در حاشیه تودیع و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره علت تغییر معاونت پژوهشی وزارت علوم گفت: مهدی نژاد که معاون پژوهشی وزارت علوم بود، فردی با سابقه و پرتلاش است اما باید فضا را آماده کنیم تا افراد توانمند و شایسته دیگری وارد عرصه فعالیت شوند و ابعاد جدید کاری را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه این تغییر با اجازه و مشورت مهدی نژاد صورت گرفته است، گفت: وی استعفا نداده و با اجازه و مشورت وی نسبت به این تغییر اقدام کرده ایم و وحید احمدی از اساتید دانشگاه تربیت مدرس، جانشین وی شده است.

توفیقی ادامه داد: مهدی نژاد به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه مالک اشتر ادامه می دهند.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره افزایش شهریه دانشگاه های مختلف نیز گفت: افزایش شهریه باید به تصویب هیئت امنای دانشگاه برسد و در حد متعارف باشد. یک مورد از افزایش شهریه دانشگاه پیام نور بود که ما تجدیدنظر کردیم و اگر چنین چیزی در دانشگاه علمی کاربردی باشد، حتما رسیدگی می کنیم.

توفیقی درباره تغییر معاونت های پژوهشی و فرهنگی وزارت علوم نیز گفت: درباره تغییر این معاونت ها نیز مشغول رایزنی هستیم و اگر به جمع بندی برسیم اقدام می کنیم.

وی درباره تغییر رئیس دانشگاه امیرکبیر نیز گفت: این مساله صحت ندارد.

سرپرست وزارت علوم درباره حمایت های وزارت علوم از دانشگاه آزاد نیز گفت: دانشگاه آزاد یکی از مهمترین و بزرگترین دانشگاه های غیردولتی که باید از حمایت برخوردار شود و برنامه هایی برای حمایت از این دانشگاه داریم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات