عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون، کلیات لایحه اصلاح بودجه ۹۲، پس از بررسی های لازم، به تصویب رسید.

به گزارش افکارنیوز ، عبدالکریم رجبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز، کلیات لایحه اصلاح بودجه ۹۲ با حضور آقای ممبینی، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رییس مجلس بر تسریع در بررسی لایح اصلاح بودجه تأکید کرده است، بنابراین در این جلسه قرار شد کارشناسان مرکز پژوهش ها در این هفته به این کمیسیون دعوت شوند تا جزئیات آن با حضور آن ها مورد بررسی قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه افزود: با تلاش هایی که برای تسریع در بررسی لایحه اصلاح بودجه در کمیسیون در حال انجام است، انتظار می رود بررسی آن تا پایان این هفته در کمیسیون اقتصادی نهایی شود.

رجبی در ادامه به بخش دیگری از جلسه امروز کمیسیون اشاره کرد و گفت: در بخش دیگری از جلسه امروز، آقای نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی حضور یافت که ضمن معارفه، به سؤالات تعدادی از نمایندگان درباره این سازمان نیز گزارش هایی ارائه کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات