دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه قدرت ایران در ۱۰ سال اخیر برای جهانیان ثابت شده است، گفت: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که بدون حضور ایران در مجامع بین المللی نمی تواند کاری را از پیش ببرد.

به گزارش افکارنیوز ، محسن رضایی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در مسجدسلیمان به حمله اسرائیل به جنوب لبنان اشاره کرد و اظهار داشت: در حملات رژیم صهیونیستی به لبنان نه تنها لبنان اشغال نشد بلکه سرزمین هایی که اشغال شده بود باز پس گرفته شدند.

رضایی با اشاره به اینکه قدرت ایران در ۱۰ سال اخیر برای جهانیان ثابت شده است تصریح کرد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که بدون حضور ایران در مجامع بین المللی نمی تواند کاری را از پیش ببرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه امروز، جهان، ایران را یک قدرت می بیند افزود: آمریکا راهی ندارد جز اینکه ایران را بپذیرد زیرا ایران قدرت بزرگ خاورمیانه است.

وی با بیان اینکه هیچ مسئله ای بدون حضور ایران در خاورمیانه حل نمی شود، خاطرنشان کرد: مذاکرات برای تسلیم شدن نیست بلکه ایران می خواهد یک گام جلوتر برود.

رضایی در ادامه به پروژه های مسجد سلیمان اشاره کرد و گفت: چند پروژه در این شهرستان در حال پیگیری است که برای به سرانجام رساندن آنها همه تلاش خود را انجام خواهم داد.

وی با بیان اینکه پروژه آلومینیوم سازی در بانک مرکزی مانده است که اگر راه بیفتد تا پنج سال آینده ۵ هزار کارگر جذب این پروژه خواهند شد افزود: کارخانه آلومینیوم سازی این شهرستان یکی از کارخانه های بزرگ کشور است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد پتروشیمی مسجدسلیمان نیز عنوان کرد: قرار است این پروژه به زودی به مرحله اجرا برسد.

رضایی در پایان اظهار امیدواری کرد: که وضعیت اقتصاد و معیشت مردم بهتر شود گفت: من شما خوزستانی ها را فراموش نکرده و نخواهم کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات