واکنش عضو کمیسیون صنایع مجلس به دستور روحانی برای ایجاد خط پروازی ایران و آمریکا

سابقه خطوط هوایی ایران ایر بسیار درخشان بوده و در سال های اخیر بر اثر عواملی مثل تحریم ها ناوگان هوایی ایران باید بازسازی شود و برخی پروازهای بین المللی نیز کم شده است اما در مجموع باید گفت امکان ایجاد این پرواز ها از نظر فنی با برنامه ریزی وجود دارد ولی مساله اصلی مهیا کردن مقدمات کار برای بهبود فضای تازه ایجاد شده است.

گروه سیاسی - یک نماینده مجلس در مورد ایجاد خط هوایی مستقیم بین ایران و آمریکا، گفت: قبل از باز کردن هر بحث جدیدی باید یک سری مسایل موجود در سفر روحانی به سازمان ملل مشخص شود.

به گزارش افکار نیوز ؛ حمید رضا فولادگر اظهار داشت: مساله اصلی پرواز مستقیم بین دو کشور نیست بلکه اعتمادسازی است و اینکه آمریکا گفتارش را نسبت به نظام ما تغییر دهد. این عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر به سفر روحانی خوش بینانه نگاه کنیم باید در ابتدا زمینه سازی مناسبی برای پیگیری مجدد مذاکرات انجام شود.

وی در مورد سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا عنوان کرد: باید پرسید چرا آن کشور دوباره ادبیات قبلی خود را به کار برد و از روی میز بودن گزینه نظامی سخن گفت.
فولادگر افزود: در مورد بحث بازدید از تاسیسات هسته ای، باید گفت امروز هم آژانس بین المللی انرژی هسته ای در تاسیسات ایران دوربین دارد و آژانس بر همه فعالیت های هسته ای ایران نظارت می کند وما چیزی برای پنهان کردن نداریم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در مورد ایجاد فضاهای جدید در رابطه با آمریکا ریشه ای کار کنیم، تاکید کرد: رفتار ها باید عوض شود.
این عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در مورد امکان ایجاد خط پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا از نظر فنی، تصریح کرد: سابقه خطوط هوایی ایران ایر بسیار درخشان بوده و در سال های اخیر بر اثر عواملی مثل تحریم ها ناوگان هوایی ایران باید بازسازی شود و برخی پروازهای بین المللی نیز کم شده است.
وی اضافه کرد: البته امکان استفاده از خطوط هوایی سایر کشور ها نیز وجود دارد. فولادگر تاکید کرد: امکان ایجاد این پرواز ها از نظر فنی با برنامه ریزی وجود دارد ولی مساله اصلی مهیا کردن مقدمات کار برای بهبود فضای تازه ایجاد شده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات