نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طفره رفتن از پاسخگویی درباره زرادخانه هسته ای اسرائیل اعلام کرد در صورت پیشنهاد، دیدار و ملاقات با رئیس جمهور جدید ایران را در نظر می گیرد.

به گزارش افکارنیوز به نقل از رادیوی عمومی آمریکا (NPR) ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل مدعی شد، شاید انتخاب حسن روحانی فرصتی جدید برای دیپلماسی باشد و وی دیدار و ملاقات با روحانی را در نظر می گیرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با این شبکه رادیویی داخلی آمریکا افزود، برای من داشتن نشست و ملاقات مهم نیست. من مشکلی برای روند و پروسه سیاسی ندارم. وی گفت، من هیچ پیشنهادی برای داشتن ملاقات و دیدار با روحانی نداده ام. اگر پیشنهادی به من ارائه شود، آن را در نظر خواهم گرفت ولی این مساله مهمی نیست. اگر من با چنین افرادی روبرو شوم این سئوال را در برابر آنان مطرح خواهم کرد: آیا شما برای متوقف کردن کامل برنامه خود آماده هستید؟ چون شما نمی توانید به برنامه غنی سازی اورانیوم ادامه دهید.

وی در ادامه مدعی شد، مردم ایران از بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به کسی رای دادند که نسبت به بقیه بدی کمتری داشته باشد ولی روحانی یک قرارداد و معامله جعلی را پیشنهاد داده است.

نتانیاهو مدعی شد که از یک راهکار سیاسی که واقعی باشد، " خوشحال" می شود. ولی این پیشنهاد بی معنی است و چیزی که آنان می گویند هیچ معنا و مفهومی ندارد.

وی درپاسخ به این سئوال که مردم در کشورهای عربی این مساله را مطرح می کنند که اگر اسرائیل سلاح های هسته ای دارد چرا ایران نمی تواند این سلاح ها را در اختیار داشته باشد، تنها گفت: من نمی خواهم در خصوص اینکه اسرائیل چه چیزی دارد یا ندارد، صحبت کنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات