حجت الاسلام «حسن روحانی» روز دوشنبه هفته آینده به دانشگاه تهران می رود.

به گزارش افکارنیوز، رئیس جمهور روز دوشنبه ۲۲مهرماه در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی دانشگاه در دانشگاه تهران حضور پیدا خواهد کرد.

بر این اساس شنیده شده است حضور حسن روحانی به دعوت رئیس دانشگاه تهران بوده است.

دعوت رئیس دانشگاه تهران از رئیس جمهور جهت حضور در این مراسم در حالی است که عدم امضای دعوتنامه تشکل های دانشجویی بجز انجمن تهران از روحانی باعث شده است رئیس دانشگاه تهران دست به این اقدام بزند.

این خبر در حالی است که انجمن دانشگاه تهران در آخرین روزهای شهریورماه با انتشار نامه ای خطاب به حجت الاسلام «حسن روحانی» از ایشان جهت حضور در مراسم نمادین بازگشایی دانشگاه ها- که همه ساله در اواسط مهرماه در دانشگاه تهران برگزار می گردد- دعوت به عمل آورده است، اما خبرها حاکی از آن است که مسئولین نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به این نامه بیان داشته اند که رئیس جمهور تنها به دعوت یک تشکل دانشجویی در دانشگاه حضور نخواهد یافت.

بر همین اساس طی چند روز گذشته اعضای انجمن دانشگاه تهران در رایزنی با دیگر تشکل ها از آنها خواسته بودند تا در نامه ای مشترک نسبت به دعوت رئیس جمهور اقدام کنند که این درخواست به دلیل عدم تفاهم در بندهای دعوت نامه به نتیجه ای نرسید.

خبر حضور رئیس جمهور که محصول دعوت رئیس دانشگاه است به سرعت در محیط دانشجویی دانشگاه تهران مطرح گردیده و تشکل های مختلف دانشجویی جهت حضور در این مراسم خود را آماده می کنند و انتظار دارند که رئیس جمهور در اولین حضور خود در محیط دانشگاه تنها به سخنرانی نپرداخته و شنوای مواضع و سخنان دانشجویان باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات