روزنامه آلمانی فرانکفورترروند شاو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را سیاستمداری وقیح و دروغگو معرفی کرد.

به گزارش افکارنیوز، این روزنامه با مرور گزافه گویی های چند هفته اخیر نتانیاهو علیه ایران نوشت: او بدون اینکه سرخ شود از ۱۸ سال پیش (از ۱۹۹۵) بدون وقفه، با حرف هایی تند خبر از دستیابی ایران به بمب اتم در «پس فردا» می دهد. آیا اگر یک نفر در حالی که سلاح های اتمی خود را مخفی می دارد، پس از چندمین بار که این حرف را اعلام کرده و درست نبوده، باورپذیری خود را از دست نمی دهد؟

یورگن تودنهوفر نویسنده این مقاله که کارشناس کنترل تسلیحات و از اعضای سابق پارلمان آلمان است، همچنین تاکید کرد ایران سالهاست در زمینه برنامه هسته ای آماده توافق است اما آمریکا سیاست تهاجمی خود را ادامه داد و تأسیسات هسته ای غیرنظامی ایران با ویروس های کامپیوتری مورد حمله قرار گرفت و تحریم ها به داروهای ضد سرطان و ام اس توسعه یافت. ایران هفته ای یک بار تهدید به حمله نظامی شد و پنج دانشمند هسته ای کشور ترور شدند.

روزنامه آلمانی با بیان اینکه لابی ضد ایرانی پرنفوذی در آمریکا حکومت می کند که از جان کین تا هیلاری کلینتون عضو آن هستند، خاطرنشان کرد: هیلاری کلینتون نیز که از تحریم های فلج کننده و گزنده دفاع کرد، می خواست ایران را محو کند.

این روزنامه با اشاره به آشکار شدن دروغ های صهیونیستی و لابی ضد ایرانی در آمریکا می نویسد: نتانیاهو باید نگران باشد که دیگر نه فقط درباره بمب اتمی بالقوه ایران که در مورد سلاح های اتمی بالفعل اسرائیل و سلاح های شیمیایی این رژیم نیز صحبت خواهد شد.

شاید یک سیاستمدار غربی هم جرأت پیدا کرده و بگوید که تهدید به جنگ تهاجمی مخالف حقوق بین الملل است؛ یعنی تهدیدهای آمریکا و اسرائیل. آیا کسی به عنوان دوست این دو دولت اجازه دارد تا به صراحت این حرف را بیان کند؟
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات