بادامچیان در گفت

نائب رئیس حزب موتلفه گفت: آمریکا در سوریه از جنایتکاران حمایت می کند و نتیجه اعتمادبرخی کشورها به دولت آمریکا به نفع صهیونیست ها تمام شد، با این شرایط، چگونه می توانیم به آمریکایی که حامی تروریسم است، اعتماد کنیم.

به گزارش افکارنیوز ، اسدالله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به خصومت ۶۰ساله آمریکا با ملت ایران، گفت: علت روشن است؛ الان در آمریکا مقصود چه کسی است؟ دولت آمریکا منتخب ملت این کشور نیست چرا که در آمریکا اصلا دو حزبی وجودی ندارد و دو حزبی بودن بازی سیاسی است. واقعیت این است که مردان خاکستری پشت پرده حضور دارند و این کشور با دیکتاتوری جمعی این کشور را اداره می کنند.

وی با بیان اینکه در آمریکا دیکتاتوری پنهانی وجود دارد و دموکراسی دو حزبی حاکم نیست، تاکید کرد: این دیکتاتوری در حال ظلم و جنایت است و در حال حاضر به گروه های تروریستی در سوریه کمک مالی می کند و همین نظام آمریکا علنا حمایت خود را از آنها اعلام می کند؛ ما چگونه می توانیم به آمریکایی که حامی تروریسم است، اعتماد کنیم.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه تصریح کرد: آمریکا حامی جنایتکارانی است که در سوریه مردم را قتل عام می کنند، به عبارتی مباشر در جنایت است، وقتی نقش مباشر در جنایت را ایفا می کند چطور می شود به چنین کشوری اعتماد کرد. مگر روئسای خودگران فلسطین طی این چندین سال به آنها اعتماد نکردند، خروجی این اعتماد چه شد؟ آیا آمریکا در کمپ دیوید یک قدم به نفع فلسطینی ها برداشت؟ فقط آنها را آرام کرد و سپس برای رژیم صهیونیستی امتیاز گرفت.

بادامچیان در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ایران کشور قدرتمندی است و این اقتدار با تحریم های متعدد آمریکا و کشورهای غربی به دست آمده است، اظهار داشت: ما حسابمان با کشورهای دیگر جدا است. امروز قدرت عظیمی در منطقه به دست آورده و در دنیا تاثیرگذار هستیم و در واقع ایران اسلامی مستقل و قدرتمندانه عمل می کند.

وی تاکید کرد: قدرت ایران باعث عجز آمریکا شده و آنها با این عجز به این نتیجه رسیده اند که برای حل مشکلات خودشان با ما کنار بیایند، نه اینکه بخواهند مشکل ما را حل کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به سیاست نرمش قهرمانه که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، گفت: باید از نرمش قهرمانانه استفاده و به دولت در این نرمش کمک کنیم البته در عین حال می توانیم نقد مشفقانه خود را برای بهترشدن اوضاع، به دولت ارائه دهیم.

بادامچیان در پایان این گفت وگو خاطرنشان کرد: سیاست مؤتلفه در مقابل دولت، حمایت حکیمانه، نقد مشفقانه و رصد هوشمندانه است و هرگاه از ما همکاری بخواهند، صمیمانه در خدمت دولت خواهیم بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات