یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای پیشنهادی علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان در جلسه صبح امروز (سه شنبه) با کمیسیون خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، علی محمد احمدی اظهار کرد: کمیسیون برنامه و بودجه صبح امروز پیش از آغاز جلسه علنی با فرجی دانا، صالحی امیری و فانی تشکیل جلسه داد تا برنامه های وزرای پیشنهادی را در حوزه های مربوطه مورد بررسی قرار دهد.

وی اضافه کرد: در این جلسه نمایندگان سوالاتی را که درباره برنامه های وزرا داشتند مطرح کردند و وزرای پیشنهادی هم به تشریح برنامه های خود پرداختند و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.

به گفته احمدی، طرح اصلاح نظام آموزشی، ترکیب جنسیتی کارکنان آموزش و پرورش، کیفیت آموزشی و مدارس غیرانتفاعی در حوزه آموزش و پرورش، بحث درباره تولید علم، تعادل کمیت و کیفیت در دانشگاه ها، پویایی محیط های دانشگاهی، ارتباط دانشگاه با صنعت و تجاری سازی علم در حوزه آموزش عالی و همچنین بحث ورزش و جوانان در حوزه وزارتخانه های مربوطه از جمله مباحث مطرح شده در جلسه صبح امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بوده است.

احمدی همچنین یادآور شد که تقریبا نظر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در مورد هر سه وزیر پیشنهادی موافق بوده است.

وزرای پیشنهادی علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان شنبه شب در نامه ای از سوی رییس جمهور به مجلس معرفی شدند و قرار است یکشنبه آینده (۵ آبان ماه) جلسه رای اعتماد آنها در مجلس برگزار شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات