یک عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از بررسی موضوع نصب تابلوهایی با عنوان" صداقت آمریکایی" در سطح شهر تهران در جلسه روز یکشنبه این کمیسیون خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، محمد جواد کولیوند با اشاره به نصب تابلوهایی باعنوان" صداقت آمریکایی" در سطح شهر تهران، گفت: برخی می خواهند موضوع مذاکره با آمریکا را با توجه به اعلام نظر سنجی از مردم، مردمی جلوه دهند و افکار عمومی را نیز درگیر بحث مذارکره با آمریکا کنند.

وی با بیان اینکه نظام ما نظامی ولایی است افزود: باید دید مقام معظم رهبری در خصوص بحث مذاکره با آمریکا چه نظری دارند و ایشان هستند که باید در نهایت در خصوص این موضوع اعلام نظر کنند اما عده ای میخواهند طوری جلوه دهند که مردم مستقیما درباره مذاکره با آمریکا و نحوه مذاکره تصمیم می گیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس همچنین از نهاد متولی در این باره اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: نصب اینگونه تابلوها وظیفه شهرداری است اما از اینکه دقیقا چه نهادی مسئول طراحی و ایده این موضوع است، اطلاعی ندارم.

کولیوند در پایان اظهار کرد: کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در جلسه روز یکشنبه خود این موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات